26 september 2014

24Festival: een mix van creatie en commercie

Sanoma en SBS  zijn dit jaar opnieuw de trotse sponsor van 24Festival. Het jaarlijkse evenement waar professionals in design, reclame, fotografie, communicatie, marketing en media elkaar ontmoeten en inspireren met lezingen, workshops en als hoogtepunt de uitreiking van de Effie, de prijs voor effectieve communicatie. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de BVA (Bond van Adverteerders) en de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus).

Nieuwe mediatechnologieën, nieuwe creatieve wetten

Kom ook naar het Sanoma SBS 24Lab tijdens 24Festival. Om 14.45 uur start het Sanoma SBS Lab in de Pleinfoyer in de Stadsschouwburg Amsterdam. Onze collega’s Victor Beerthuis (Head of Mobile bij Sanoma), Orban Büller (Mobile Advertising Developer bij Sanoma), Justin Sandee (Sales Director Digital bij SBS) en Willem Kors (Strategy Director bij SBS) praten je graag bij over nieuwe mediatechnologieën en nieuwe creatieve wetten.

Tijdschriftentalkshow met Matthijs van Nieuwkerk

Voor 24Festival spreekt Matthijs Van Nieuwkerk met gerenommeerde gasten uit de wereld van print over hun toekomstverwachtingen in deze steeds verder digitaliserende tijd. Onder andere Peter de Mönnink (CEO Sanoma & SBS Broadcasting) en Robert van den Ham (hoofdredacteur Autoweek en Crossmedia Man van het Jaar) schuiven aan. Jildou van der Bijl (Algemeen hoofdredacteur LINDA.) schuift speciaal voor de gelegenheid aan als tafeldame.

Overige gasten zijn:

  • Carolina Pruis, Voetbal International
  • Cécile Narinx, Harper’s Bazaar
  • Corine d’Haans, G+J Uitgevers
  • Ivo Janssens, Audax Publishing
  • Ruud de Langen, Mindshare
  • Luc van Os, Hearst Magazines Netherlands
  • Leo Schaap, Veen Media

Kaarten bestellen?

Meer informatie over de programmering van 24Festival en de mogelijkheid om kaarten te bestellen vind je op www.24festival.com.