• Adverteer uitsluitend rondom specifieke artikelen

Sanoma heeft de techniek om contexual targeting mogelijk te maken vernieuwd. Er is een uniek model in huis ontwikkeld waardoor het mogelijk is om automatisch de onderwerpen in een artikel te ontsluiten.

Wat maakt deze ontwikkeling uniek?
Dat zit hem in het feit dat er geen tussenkomst meer is van de redactie wat voorheen wel altijd het geval was. Dit houdt in dat er tevens in het weekend campagnes automatisch gestart kunnen worden die rondom specifieke artikelen worden geplaatst. Hierdoor kan een enorm volume worden gerealiseerd voor een bepaald onderwerp.

Wat kan je exact met contextual targeting?
Met contextual targeting kan je targeten op basis van een onderwerp waarbij je een display uiting direct naast relevante content zet. Een voorbeeld hiervan is een banner van een zorgverzekeraar direct naast content over zorgverzekeringen. Of straks met de Olympische Spelen dat er uitsluitend geadverteerd wordt als de uitslag voor een specifieke sport of sporter positief is.

Maar je kan hiermee ook topics uitsluiten! Hiermee biedt Sanoma brand safety.

Relevante onderwerpen voor de komende maanden zijn bijvoorbeeld:

Afslanken

Afslanken

Gezondheid

Autoverzekeringen

Wintersport

Met deze vernieuwde propositie komen de sterke positie van Sanoma op het gebied van data en content perfect samen. Deze manier van adverteren kan zowel manual als programmatic worden ingekocht.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk? Neem contact op met sales.nl@sanoma.com