26 juni 2014

Adverteerders lunchen en instagrammen op de set van vtwonen

vtwonen viert dit jaar haar 50-jarig bestaan met extra’s voor abonnees én adverteerders. Onlangs kwamen adverteerders lunchen op de set van vtwonen en gingen, na een instagram workshop, zelf ook aan de slag.

Kracht multimediale vtwonen merk

Lunchen op de set van vtwonen, dat wilden adverteerders graag. Bij fotostudio Pactum praatte hoofdredacteur Carlein Kieboom iedereen bij over de kracht van het multimediale merk vtwonen. Van online, retail en shop in shops tot een vtwonenhuis.

Instagram workshop

Er volgde een Instagram workshop, waarna de gasten op de vtwonen set zelf aan de slag gingen door foto’s te maken op de verschillende vtwonen sets. Onder begeleiding van de redactie en top-Instagrammer Wendy van Woudenberg. Na afloop konden de adverteerders meedoen aan een Instagram wedstrijd door de meegenomen vtwonen vaas thuis te fotograferen en op Instragram te posten via #vtwonenvaas

Winnaar van de vtwonenshop.nl bon (t.w.v. €100,-) was Jessica Bakker van Vizeum.

vtwonen 50 jaar

vtwonen viert dit jaar haar 50-jarig bestaan. Elke maand ontvangen abonnees een leuke extra en zijn er tal van acties en andere lezersactiviteiten. Tijdens de Woonbeurs Amsterdam 2014 (van 30 september tot en met 5 oktober), wordt het jubileum afgesloten met een spectaculair vtwonenhuis en een extra dik jubileumnummer in oktober.

Advertertentiemogelijkheden bij vtwonen

Wil je meer informatie over vtwonen? Neem dan contact op met je accountmanager of met Sales Home Deco via 088 556 4422 of saleshomedeco@sanoma.nl