
Interessante insights (6 )

Corona, invloed op het gedrag van de Nederlandse consument – deel 4
Insights uit het onderzoek Een meerderheid van 58% is het niet eens met de stelling dat het normale levenLees verder
Bereik zakelijke beslissers met NU.nl
Het aantal zakelijke beslissers in Nederland is ten opzichte van vorig jaar met 2% gegroeid. In 2019 waren dit nogLees verder
Corona, invloed op het gedrag van de Nederlandse consument – deel 3
Als mediabedrijf doen wij continu onderzoek naar het gedrag van de Nederlandse consument. Zo ook welke invloed het coronavirus heeftLees verder
Corona, invloed op het gedrag van de Nederlandse consument – deel 2
Als mediabedrijf doen wij continu onderzoek naar het gedrag van de Nederlandse consument. Zo ook welke invloed het coronavirus heeftLees verder
Onderzoek naar het borrelgedrag van de Nederlandse consument
Borrelen wordt door veel Nederlanders gezien als een belangrijk moment van samen zijn. Wist je dat mannen het liefst metLees verder
Onderzoek naar de eetgewoonten van de Nederlandse consument
Eten is voor veel Nederlanders een belangrijk moment van de dag. Welke gewoontes hierbij komen kijken, verschilt echter per individu.Lees verderNieuwsberichten

VOGUE Girl en Tina introduceren beautylijn voor jonge meiden

Kek Mama viert 150ste editie

Do en Kek Mama geven live-streamconcert op Moederdag

D is for Dazzle gaat offline bij Fashionchick Girls

De nieuwe lifestylegids over een andere mindset: Nouveau HappyFifty&more
