Specials
Commercial post

Aanlevervoorwaarden
- Het materiaal dient minimaal 3 werkdagen voor livegang aangeleverd te worden bij de Adoperations afdeling van DPG Media via adops.nl@dpgmediamagazines.nl
- Vermeld graag bij het aanleveren het referentienummer op de offerte (bijvoorbeeld 100012345), de naam van de klant en de naam van de campagne.
- Voor alle advertenties binnen het DPG Media netwerk geldt dat het voor de bezoeker duidelijk moet zijn dat het om een advertentie gaat.
- Een volledig overzicht van DPG Media’s advertentie- en aanlevervoorwaarden zijn te vinden op sanoma.nl.
Gedragsvoorwaarden
- De uiting mag een computer van een gebruiker niet hoger belasten dan 40% van het processorgebruik.
- De uiting mag een smartphone of een tablet niet vertragen of laten vastlopen.
- De uiting mag een app of mobiele browser van een gebruiker niet vertragen of laten crashen.
- Geen 100% transparante achtergrond (max 50%).
- Indien de achtergrond van de banner dezelfde kleur heeft, dient er een raster om de uiting heen te worden geplaatst. Dit ter verduidelijk voor de bezoeker wat de banner is en wat de site.
- De afbeelding mag geen tekst bevatten.
- Afbeeldingen of logo’s mogen niet animeren.
- De advertorial mag geen geluid of video bevatten
Technische specificaties
Voor de commercial post web & app dienen de onderstaande elementen los aangeleverd te worden.
- De te gebruiken bedrijfsnaam: Max. 25 characters incl. spaties.
- Header text: Max. 40 characters incl. spaties.
- Body/description tekst: Max. 140 karakters incl. spaties..
- Gesponsored door/sponsored by tekst: Max. 25 karakters incl. spaties.
- Call To Action: e.g.” Meer info” Max 15 characters incl. spaties.
- Thumbnail (1.91:1 ratio): 1200×627 px. Max. zwaarte 60 KB. De App zal de afbeelding schalen aan de juiste grootte per mobiel apparaat.
- Bedrijfslogo: 150×150 px. Transparante achtergrond. Max. zwaarte 35 KB.
- Logo en thumbnail los aanleveren in (non-animated) .jpeg, .gif of .png.
- URL landingspagina of losse clicktracker. Impressietracker (image) is ook mogelijk om aan te leveren.
De commerical post heeft nieuwe specificaties gekregen om te voldoen aan de open RTB native standaarden. Hierdoor is de commercial post ook makkelijker in te kopen via de verschillende DSP’s, onder andere:
- Appnexus DSP
- Adform (let op! Via Adform is er geen call to action aanwezig, deze knop ontbreek dan ook in de app)
- Google Display & Video 360
- Direct via AppNexus ad server
Deals:
Binnen deals kan er getarget worden op media type Native en supply type: mobile application
Share: