Video
Pre-roll

Aanlevervoorwaarden
- Het materiaal dient minimaal 3 werkdagen voor livegang aangeleverd te worden bij de Adoperations afdeling van DPG Media via adtraffic@talpanetwork.com
- Vermeld graag bij het aanleveren het referentienummer op de offerte (bijvoorbeeld 100012345), de naam van de klant en de naam van de campagne.
- Voor alle advertenties binnen het DPG Media netwerk geldt dat het voor de bezoeker duidelijk moet zijn dat het om een advertentie gaat.
- Een volledig overzicht van DPG Media’s advertentie- en aanlevervoorwaarden zijn te vinden op www.dpgmediamagazines.nl.
Gedragsvoorwaarden
- De uiting mag een computer van een gebruiker niet hoger belasten dan 40% van het processorgebruik.
- De uiting mag een smartphone of een tablet niet vertragen of laten vastlopen.
- De uiting mag een app of mobiele browser van een gebruiker niet vertragen of laten crashen.
- Geen 100% transparante achtergrond (max 50%).
- Indien de achtergrond van de banner dezelfde kleur heeft, dient er een raster om de uiting heen te worden geplaatst. Dit ter verduidelijk voor de bezoeker wat de banner is en wat de site.
- De duur van de video is maximaal 20 seconden.
Technische specificaties
- Fysiek materiaal aanleveren als .mp4.
- De maximale framerate is 30 fps.
- De aspect ratio van de video is 16:9.
- De resolutie van de video is 640×360 px.
- Het maximale gewicht van de video is 4 mb.
- De URL van de landingspagina of losse impressie- en clicktrackers.
- De pre-roll kan ook geleverd worden als VAST of VPAID tag. Voor het valideren van een VAST of VPAID tag kunt u gebruik maken van de demopagina van Ooyala.
Share: