30 augustus 2012

Alle nieuwe specials op een rij

Veertien kansen om extra gericht je doelgroep te bereiken. Veertien kansen op extra aandacht en traffic. Met de nieuwste specials.

• AutoWeek Classic & Youngtimers 2
• AutoWeek Autosport 5
• Marie Claire Deux
• Financiële special
• Parenting Financiële special
• Panorama Eten & Drinken
• Foodspecial najaar
• Lieflijf najaar
• Libelle Balance 4
• Margriet More Mooi Wonen
• Donald Duck Sinterklaasspecial
• Viva Mama 6
• We Connect
• Beau Monde Leco’s Choice


AutoWeek Classic & Youngtimers Editie 2
Autoliefde is het centrale thema van de special Autoweek Classic & Youngtimers. Liefhebbers tonen hun classic car(s) of youngtimer(s), wat resulteert in sterke interviews en indrukwekkende fotoseries. De special heeft ook een praktische insteek, onder meer gericht op aanschaf en onderhoud. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 9 oktober 2012 | Oplage: 35.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.:
€ 2.900 | Deadline materiaal: 12 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email:
sales@sanoma.com


AutoWeek Autosport Editie 5
Elke editie van Autoweek Autosport brengt verrassende reportages en achtergronden over de Nederlandse autosport en Nederlandse autosporters in het buitenland. Mens en machine in racing, rally en karting. En natuurlijk de bijzondere verhalen van liefhebbers in Sport in de Polder, van sleutelaars in de garage en van verzamelaars op een zolderkamer. AutoWeek presenteert het allemaal in een exclusieve special in het weekblad. Uiteraard wordt Autoweek AutoSport ook aangeboden op de iPad. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 3 oktober 2012 | Deadline materiaal: 26 september 2012 |
Oplage: 115.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 6.950 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email:
sales@sanomamedia.nl


Marie Claire Deux
Marie Claire Deux is een inblad accessoires special in editie 11 van Marie Claire. De gids biedt een combinatie van mode met accessoires die in de spotlight staan, high fashion en de laatste accessoires trends. Marie Claire Deux, met de vele shoppingpagina’s en high end fotografie, is wegdromen bij mooie dingen die toch haalbaar. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 13 oktober 2012 | Oplage: 60.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 6.900 | Deadline materiaal: 14 september 2012 | Contact: Ajo van Vulpen, tel 06 2203 17 40, email: ajo.vanvulpen@sanoma.com


Financiële special
Ruim de helft van de Nederlandse vrouwen verzorgt thuis de financiën. In de special Vrouw&Geld, die in oktober verschijnt, leest ze hoe ze de financiële zaken optimaal regelt. Onderwerpen die aan bod komen zijn: figures & facts, samenwonen anno 2012, test je financiële kennis, moneynieuws, creatief uit de crisis en vrouwen en zorgverzekering. Bereik: maar liefst 2,6 financieel bewuste vrouwen! Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 18 oktober 2012 | Oplage: 516.600 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 24.200 | Deadline materiaal: 14 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email: sales@sanoma.com


Parenting Financiële special
Kinderen zijn een kostbaar bezit. Ook letterlijk. Zodra er een kleintje bijkomt, verandert er veel in de huishouding. Je wilt de zaken daarom goed geregeld hebben. Verzekeren, sparen, zorg voor later en ouderschapsverlof – er zijn genoeg keuzes te maken. Parenting Financiële special biedt praktische en overzichtelijke hulp. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 2 november 2012 | Oplage: 300.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 12.995 | Deadline materiaal: 28 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email: sales@sanoma.com

Panorama Eten & Drinken
In de herfst sluiten we de buitendeur en zitten we weer binnen. En waarmee kun je dan beter je tijd doden dan met lekker eten? Daarom verschijnt iedere herfst
de Lekkere Panorama, vol met eten en drinken voor mannen: winter BBQ, stoofpotten met bier en veel vlees, wijnen met een kopstoot, ‘vluggerechten’ waar je toch de show mee steelt. En natuurlijk met een kok, een man, die goed koken kan. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 2 oktober 2012 | Oplage: 80.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.:
€ 4.590 | Deadline materiaal: 6 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email:
sales@sanoma.com


Foodspecial najaar
De najaarsfoodspecial van delicious. staat in het teken van feesten. Met recepten die
iedereen wil koken in de feestmaand. Met suggesties voor wijn en drankjes van de
delicious.vinoloog én bijzondere serveer- en stylingideeën. De special gaat in een oplage
van bijna één miljoen mee in Libelle, Margriet, Nouveau, Esta en vtwonen. Een éénmalige kans om onder de ogen van bijna 4 miljoen miljoen lezers te komen! Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 9 november 2012 | Oplage: 871.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 24.500 | Deadline materiaal: 24 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email: sales@sanoma.com


Lieflijf najaar
Lieflijf, special over gezondheid, gaat uit van een gezond en gelukkig leven en geeft informatie hoe je dat zo kunt houden. Lieflijf houdt zich bezig met zowel uiterlijke als innerlijke verzorging. Terugkerende items zijn mindfulness, je lijf helemaal winterproof, vitamines en mineralen, afvallen en bewegen, slanke recepten, budget beauty en de lieflijf-tips. Pijlers van deze gezondheidsspecial zijn schoonheid (innerlijk en uiterlijk), wellness en food. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 11 oktober 2012 | Oplage: 1.229.500 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 38.300 | Deadline materiaal: 11 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email: sales@sanoma.com


Libelle Balance 4
Het wordt weer herfst, de tijd van spelletjesavonden, feelgoodfilms, chocolademelk en stamppotten. En we komen erachter dat genieten niet duur hoeft te zijn. Het thema van deze Balance is Vertrouwen. Want dat is precíes wat we nu nodig hebben. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 25 oktober 2012 | Oplage: 115.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 5.250 | Deadline materiaal: 20 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email: sales@sanoma.com

Margriet More Mooi Wonen
De vijfde Margriet More heeft als thema ‘wonen’ en telt 120 pagina’s in lumbeck vol aspiratie en inspiratie, speciaal voor de jongere Margriet-vrouw. Met een zee aan tips én veel doe-ideeën. En met bovendien een dik krantenkatern (16 pagina’s) vol extra veel verrassende informatie. En altijd met twee inspirerende uitscheurkaarten. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 5 oktober 2012 | Oplage: 80.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.:
€ 4.995 | Deadline materiaal: 10 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email:
sales@sanoma.com


Donald Duck Sinterklaasspecial
Deze extra special van Donald Duck staat boordevol met spannende Sinterklaasavonturen van Donald Duck en zijn neefjes, Micky Mouse, de Zware Jongens en nog veel meer.
Verschijningsdatum: 6 november 2012 | Oplage: 80.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 4.190 | Deadline materiaal: 27 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023)55 65624, email: sales@sanoma.com


Viva Mama Editie 6
Viva Mama is het lijfblad voor jonge, ondernemende moeders. Viva Mama biedt ontspanning, human interest en inspireert op het gebied van mode, lifestyle, culi en interieur. Het blad werpt een originele blik op het leven met kinderen. Er is veel aandacht voor mode en wonen voor moeders en kids, maar Viva Mama schuwt ook de hedendaagse dilemma’s – over carrière, opvoeding en relatie – niet. Het liefst met een knipoog. Viva Mama is een feest van herkenning voor alle vrouwen met kinderen onder de vier jaar die verder willen kijken dan de wieg lang is. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 17 oktober 2012 | Oplage: 60.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.:
€ 5.750 | Deadline materiaal: 24 september 2012 | Contact: Verkoop binnendienst en specials, tel. (023) 55 65624, email:
sales@sanoma.com


We Connect

We Connect is dé consumentenspecial met de laatste trends over mobiele en digitale producten & gadgets. Nederland is gek op communicatiegadgets en technologie. We sms-en, twitteren, facebooken, bellen, mailen en kijken digitale tv. Qua technologie lopen we voorop en willen het nieuwste van het nieuwste. We Connect biedt een unieke gelegenheid om vlak voor de feestdagen meer dan 2,5 miljoen gadget-geïnteresseerde mensen te bereiken. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 23 november 2012 | Oplage: 713.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 25.650 | Deadline materiaal: 9 oktober 2012 | Contact: Saskia Tollenaar, tel. (088) 5564638, email: saskia.tollenaar@sanoma.com


Beau Monde Leco’s Choice
Omdat de Beau Monde lezeres nooit genoeg krijgt van Leco’s tips, brengt Beau Monde in samenwerking met Leco van Zadelhoff de beauty- en hairguide Beau Monde Leco’s Choice uit. Deze special bevat 116 pagina’s vol persoonlijke adviezen van de beautycoach zelf. Leco’s onovertroffen style wordt aan de hand van tips & tricks en how-to reportages voor iedereen bereikbaar. Voor meer informatie: zie factsheet
Verschijningsdatum: 16 oktober 2012 | Oplage: 50.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.:
€ 4.250 | Deadline materiaal: 24 september 2012 | Contact: Wendy van der Wolf, tel. (023) 556 5735, email:
wendy.vanderwolf@sanoma.com