29 februari 2012

Auto gratis verkopen op tv

Auto Trader bestaat twintig jaar. Daarom start de oudste en grootste online automotive portal vandaag een opmerkelijke reclamecampagne. Particulieren en zakelijke Auto Trader klanten maken kans om hun auto gratis landelijk via diverse mediakanalen te koop te zetten.

Negen weken lang kunnen klanten Auto Trader van de week worden. En dan mag je je auto gratis in de landelijke reclamecampagne van Auto Trader te koop aanbieden. De winnaars zien zichzelf terug op tv, internet, social media, op de actiewebsite en in de bladen. Een platform dat normaliter niet te bereiken is.


Jouw auto. Zo gevonden, zo verkocht
Met de campagne, die is ontwikkeld door Bureau voor Reuring uit Bussum, laat Auto Trader – onder de pay-off Jouw auto. Zo gevonden, zo verkocht – zien hoe leuk en gemakkelijk het is om een auto te kopen en te verkopen. De campagne duurt negen weken en is onderdeel van een grote branding campagne die tot en met september 2012 duurt.

Eerste winnaar
De eerste Auto Trader van de week is Jorgen Ruhl met zijn Volvo XC70. Of de Volvo van Jorgen al is verkocht, is nog niet bekend. Via Facebook, Twitter, YouTube en www.autotrader.nl/autotradervandeweek worden particulieren en automobielbedrijven uitgedaagd om mee te doen aan de wedstrijd.