3 juni 2014

AutoWeek komt met AutoWeek Big Boys

AutoWeek heeft een enorme redactionele slagkracht en is de autoriteit binnen het automotive domein. Dit wordt nu gekoppeld aan de goed bekeken zaterdagnamiddag van SBS6. Een time slot bij uitstek voor een programma over auto’s.

AutoWeek koppelt haar meest populaire testredacteur Roland Tameling aan tv-maker/cabaretier/autofreak Edo Brunner. Het resultaat is een uniek en nieuw tv-format over alles op het gebied van auto’s en autorijden. Verpakt in een anders-dan-andere lichte/luchtige programmaformule. Samen duiken ze in de wondere wereld van de auto. Als kenners, maar vooral als autofanaten nemen Roland en Edo je mee langs de meest uiteenlopende hoogte- en dieptepunten in autoland. Van fonkelnieuwe modellen tot klassiekers, en dat altijd met een eigen verrassende twist. Autorijden met een vette knipoog, dát is AutoWeek Bigboys!

8 afleveringen AutoWeek Big Boys

AutoWeek Big Boys wordt in een serie van 8 afleveringen van 25 minuten uitgezonden, in lijn met het profiel van AutoWeek. Het is het nieuwe, wekelijkse autoprogramma voor vader én zoon. Focus doelgroep: mannen 20-54 jaar. Vanaf eind september elke zaterdag te zien om 16.30 uur op SBS6. Bekijk hieronder de pilot.

Contact AutoWeek BigBoys

Neem voor meer informatie over AutoWeek Big Boys of de mogelijkheden contact op met Ivar Camps via ivar.camps@sanoma.com of 088 751 82 29.

Bekijk de pilot van AutoWeek Big Boys