29 maart 2012

AutoWeek mediapartner Festival of Speed





Het beroemde Britse autofeest. Historisch autosportevent.

Goodwood Festival of Speed.

AutoWeek is dit jaar mediapartner en biedt adverteerders een uniek sponsorpakket.

Voor het eerst in het bestaan krijgt het bekende Britse auto-evenement Goodwood Festival of Speed een roodwitblauw tintje. Door de realisatie van een Holland Paviljoen, waar tal bekenden uit de Nederlandse autosport, automotive branche en de media acte de presence zullen geven.


Live verslag


AutoWeek is na een pitch geselecteerd als officiele mediapartner van Festival of Speed 2012. Op de website en in het weekblad zal uitgebreid aandacht aan het event worden besteed. AutoWeek zal twee dagen vanuit Goodwood met twintig redacteuren als enige live verslag doen.


Bewaarglossy


Half mei verschijnt een bijzondere bewaarglossy van bijna 200 paginas. De special bevat onder meer uniek historisch fotomateriaal en interviews met de grote namen die ooit in Goodwood gereden hebben, zoals Jan Lammers, Gijs van Lennep en Evert Louwman. Alle AutoWeek-abonnees (55.000) krijgen de special als cadeau thuisgestuurd. De glossy zal daarnaast in een oplage van 20.000 in de winkels verkrijgbaar zijn.


Sponsorpakket


AutoWeek heeft voor dit unieke evenement een bijzonder sponsorpakket samengesteld,

waarmee je als adverteerder kunt participeren. Centraal in dit sponsorpakket:

Unieke Goodwood content

1/1 in de Goodwood glossy

1/1 in de AutoWeek Goodwood special in blad

Sponsorvermelding online door middel van het bedrijfslogo

Redactionele verslaggeving van event en online video

2 dag-tickets naar Goodwood (one day programme) ter waarde van 2.000.-

Tarief sponsorpakket: 12.500.-


Meer info? Een op maat gemaakt pakket? Neem contact op met Annelies van Riel, 088 751 8126, 06 23990954,



annelies.vanriel@sanoma.com



.