13 januari 2016

AutoWeek positioneert zich als dé auto-autoriteit en viert 25-jarig jubileum

Ter ere van het 25e bestaansjaar heeft  Sanoma’s grootste automotive magazine van Nederland een restyling gekregen en positioneert AutoWeek zich met de nieuwe strategie als dé auto-autoritieit. Sinds 24 december ligt de vernieuwde AutoWeek in de winkels.

Met de nieuwe restyling en strategie werkt AutoWeek toe naar een one brand strategy. AutoWeek wil uitgroeien tot niet alleen een magazine en een website, maar een kennisplatform waar automotivefans inspiratie kunnen opdoen en echt alle informatie, van reviews tot onderhoudstips, over auto’s kunnen vinden.

Jan Wouter Kleinjan, Brand Director Automotive van Sanoma licht toe: “Bij AutoWeek zijn we idolaat van alles wat met automobiliteit te maken heeft. We zijn in print en online al de grootste van Nederland, maar na 25 jaar openen we het volgende nieuwe hoofdstuk waarbij we willen groeien tot de informatie-, oriëntatie- en inspiratie-autoriteit op automobiliteit. We willen voor iedereen de automobiliteit dichterbij brengen.”

Advertentiemogelijkheden AutoWeek

Wil je meer informative over advertentiemogelijkheden van AutoWeek, neem dan contact op met ons salesteam, 088 556 7777 of sales.nl@sanoma.com.