29 maart 2012

Ben je al klaar voor de Parade?





Nog niet ingeschreven? Doe het snel, want vol is vol. De Sanoma Media Parade 2012: meer dan 100 (!) sessies over ons mooie vak media maken.

Afgelopen maandag is

de inschrijving van de Sanoma Media Parade

gestart. Op 17, 18 en 19 april staat ons mediahuis weer open voor iedereen die zich wil laten inspireren en meer wil weten over alles wat met media te maken heeft.

Dit jaar geven we het breedste kijkje in de keuken ooit, dankzij onze collegas van SBS en Hemels Customer Media. Dit resulteert in ruim 100 sessies en Paradepaardjes. Enkele sessies die je kunt verwachten:


Feed Your Followers: The Future!

Met Richard en Lieke Lamb, het trendwatchersduo van Nederland & managing partners Bureau TrendWatcher.com


Het Grote Nieuwsdebat

. Eva Jinek voelt NRC hoofdredacteur Peter Vandermeersch, uitgever NU.nl Sander Stallinga, algemeen directeur NOS Jan de Jong en RTL nieuws adjunct-hoofdredacteur Marc Schreuder aan de tand over de toekomst van het nieuws


Hoe maak je een tv-format?

Met Geertje Hoek, manager content Talpa


Customer Media, de nieuwe tsunami

. Met Rupert van Woerkom, creatief directeur en Fred van Gelder, commercieel directeur van Hemels Customer Media


Hoe fabulous wordt Fab?

Met Claudia Straatmans, hoofdredacteur van Sanomas nieuwe glossy Fab


En toen was Nijntje een app

. Met Annemiek van Bakel, manager Books kidscluster Sanoma Media

Inschrijven kan nog tot en met 10 april via

www.mediaparade.nl

. Tot ziens op de Sanoma Media Parade!