http://media.zie.nl/e/?v=b35z1vtfn6v7&ads=false

8 april 2015

Bereik 85% van de zwangere vrouwen met de Ouders van Nu Zwangerbox

Maar liefst 145.000 aanstaande moeders halen tijdens hun zwangerschap een cadeaubox van Ouders van Nu op. Door als B2B partner een flyer of sample in de box mee te sturen, bereik je 85% van alle zwangere vrouwen in Nederland. Of stuur een dedicated partnermailing.

Ouders van Nu Zwangerbox

Met de Ouders van Nu Zwangerbox wordt de aanstaande moeder verwend met fijne en relevante producten voor tijdens de zwangerschap en na de bevalling. De Ouders van Nu Zwangerbox wordt met een rapportcijfer van 8,4 goed gewaardeerd door de aanstaande moeders. Daarnaast zegt 98% van de moeders de box opnieuw aan te vragen bij een volgende zwangerschap.

Dedicated partnermailing

Door de aanmeldingen voor de box heeft Ouders van Nu de juiste informatie over deze vrouwen in haar database en kan daardoor heel gericht met haar communiceren. Bijvoorbeeld via de wekelijkse mailing met relevante – al dan niet commerciële – informatie en inspiratie. De open rates en clicks van deze dedicated partnermailings zijn ver boven gemiddeld.

Samenwerking met B2B partners

De afgelopen periode heeft Ouders van Nu veel geïnvesteerd in het verlengen van de customer lifecycle door mee te groeien met de moeder en haar gezin tot de kinderen naar de middelbare school gaan. Via onze database kunnen we haar feliciteren met de verjaardag van haar kinderen, vertellen we haar wanneer de eerste tandjes doorkomen en wat de trends op het schoolplein zijn. Op die belangrijke momenten, is Ouders van Nu er, samen met b2b partners, bij.

Een van de partners met wie Ouders van Nu veel samenwerkt is Center Parcs. Paula van der Horst, Sales Executive Partnerships Groupe Pierre & Vacances Center Parcs: “De samenwerking met Sanoma Parenting geeft ons de mogelijkheid op een relevant moment onder de aandacht te zijn bij een voor ons belangrijke doelgroep. De geboorte van een kindje zorgt voor veel verandering, ook tijdens vakanties. Via de partnership kunnen we jonge gezinnen op een unieke manier laten zien welke toegevoegde waarde wij voor ze te bieden hebben.”

Voor partners die een product of dienst onder de aandacht willen brengen bij (aanstaande) moeders, kan Ouders van Nu een gewenste selectie draaien uit haar database. Naast zwangere vrouwen bestaat de database ook uit gegevens over moeders met kinderen tot en met 13 jaar.

Contact Ouders van Nu Zwangerbox

Meer weten over de mogelijkheden van een partnership met Ouders van Nu? Neem dan contact op met Nicole de Boer, B2B Solutions Manager Parenting, 088 556 7201, nicole.deboer@sanoma.com.

Video Ouders van Nu Zwangerbox