23 oktober 2014

Bereik in één keer ruim 30% van alle Nederlandse consumenten

Voor veel merken is de decembermaand essentieel voor de jaaromzet en dus de maand bij uitstek om te adverteren. Voor een snelle en efficiënte bereiksopbouw kun je nu gebruikmaken van het Sanoma Feestdagen bereikspakket met een feestdagenkorting van maar liefst 56%.

Ruim 4,3 miljoen lezers maken zich op voor de feestdagen. Meer vrouwen dan mannen. Want zij is nog altijd de meest belangrijkste beslisser wanneer het gaat om dagelijkse boodschappen of kleding, maar ook voor geschenken en luxe artikelen. Zorg dat jouw merkboodschap op het netvlies staat. Het aantal reclameboodschappen en de reclamedruk piekt in de laatste maand van het jaar. Te midden van deze drukte hebben tijdschriften een unieke positie; lezers nemen de tijd en hebben aandacht voor je boodschap. De leestijd op zon- en feestdagen ligt ruim 10% hoger dan gemiddeld.

Sanoma Feestdagen bereikspakket

Met zes advertenties (1/1) in Libelle, Margriet en Veronica Magazine breng je jouw feestdagencampagne onder de aandacht bij 4,3 miljoen* lezers, tegen een zeer scherp tarief van € 50.000,-. Profiteer snel van deze feestdagenkorting van maar liefst 56%.

De aanbieding is geldig voor alle edities van Libelle, Margriet en Veronica Magazine die nog in 2014 verschijnen. Bekijk de salesleaflet voor meer informatie.

Voor vragen kun je contact opnemen met je accountmanager of neem contact op met ons salesteam, 088 556 7777,sales.nl@sanoma.com.

*NOM Print Monitor 2013-II 2014-I