AutoWeek is al sinds 1990 de autoriteit op het gebied van automotive. Met het magazine en online platform bereiken zij iedere maand maar liefst 2,5 miljoen betrokken autoliefhebbers. Dankzij onafhankelijk advies, tests, vermaak en updates van de laatste trends is AutoWeek al jaren de inspiratiebron voor autobezitters, autoliefhebbers en natuurlijk de consument die op zoek is naar een nieuwe auto.
AutoWeek Magazine
Dé onafhankelijke autoriteit op het gebied van nieuwe en gebruikte auto’s. AutoWeek is altijd de eerste met rij-impressies van net gelanceerde nieuwe modellen en zorgt voor objectieve vergelijkende tests. Dankzij ijzersterke crossmediale content weet AutoWeek zijn lezers te inspireren.
Meer wetenProfiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!
Bereik jouw doelgroep
610.000
1.430.000
Online
293.553
Social

"AutoWeek levert op alle platformen een uitgekiende mix van onafhankelijk advies en ontspannen vermaak. Hierdoor is AutoWeek al meer dan 27 jaar de autoriteit op het gebied van automotive! Dankzij onze ijzersterke crossmediale content houden wij onze trouwe doelgroep altijd up-to-date!"
Damiaan Hage
hoofdredacteur Autoweek
De AutoWeek man
is eigentijds, 40+ en staat midden in het leven
plaatst zijn familie voorop
klust graag in zijn vrije tijd
heeft interesse in wetenschap, techniek, gadgets en financiën
Share: