• Tina

    Het grootste jonge meidenmerk van Nederland

Tina is het grootste meidenmerk van Nederland en is daarmee marktleider in het segment meisjes 7-15 jaar. Tina is een gedegen, ijzersterk, bewezen en professioneel merk. Met o.a. het wekelijkse tijdschrift, een jaarlijks event, het YouTube-kanaal TinaTV met eigen Tina vloggers, Tina vakantiekampen en eigen merchandise bereikt Tina jonge meiden via alle devices. Tina is altijd een feestje en geeft veelzijdige meisjes de ruimte om helemaal zichzelf te kunnen zijn.

Met Tina kun je wegdromen, lachen en blijf je als jonge meid op de hoogte van het laatste nieuws en daar kun je als adverteerder onderdeel van uitmaken.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

Tina Magazine

Als marktleider binnen het segment van meiden 8-12 jaar mag Tina zichzelf het grootste meidenmerk van Nederland noemen. Lift mee op haar enorme bereik en claim een redactioneel umfeld!

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

316.100

Print

12.500

Online

263.176

Social

26.500

Bezoekers

“Tina biedt de mogelijkheid om in gedachten weg te dromen en allerlei ‘avonturen’ te beleven waardoor je jezelf, anderen en de ‘wereld om je heen’ beter leert kennen en begrijpen.”

De Tina lezeres

is 8-12 jaar

is gek op muziek, dans en beroemdheden

heeft een heleboel vriendinnen

zoekt inspiratie over mode en beauty