• VIVA

    Stoer, sprankelend en sexy

De VIVA-vrouw durft kwetsbaar te zijn, is zorgzaam, grappig, slim, modebewust en neemt geen blad voor de mond. In VIVA leest ze elke week persoonlijke verhalen, interessante interviews en reportages over wat haar op dat moment bezighoudt. Maar ze raakt ook geïnspireerd door de nieuwste mode, fijnste beauty en lekkerste recepten én krijgt tips op het gebied van liefde, werk, sport, reizen en geld.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

VIVA Magazine

VIVA is hét lijfblad van de jonge vrouw en staat voor 84 pagina’s lang bijtanken. Lift mee op het enorme bereik dankzij de inzet van zeer impactvolle advertentie uitingen.

 

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

365.000

Print

557.000

Online

103.870

Social

400

Genomineerde vrouwen

“VIVA is al 45 jaar hét merk voor de jonge vrouw. VIVA is stoer, sprankelend en smaakvol, met veel aandacht voor fashion, werk, sex en reizen. Dankzij het businessvrouwenevent VIVA400 en onze sterke crossmediale platformen hebben wij een krachtige band met onze doelgroep”

Debby Gerritsen

Hoofdredacteur VIVA

De VIVA vrouw

is tussen de 20 en 45 jaar

bevindt zich in de tussenfase van haar leven

wordt graag geïnspireerd op het gebied van mode, beauty, reizen, werk, geld, sport en (gezonde) voeding

geeft haar eigen verdiende geld uit aan dingen waar zij blij van wordt