• vtverbouwen

    haal meer uit je huis

Een nieuw merk naast vtwonen, die helemaal in het teken staat van het verbouwen van je huis. Vanuit het sterke merk vtwonen wordt ingespeeld op het ‘meer uit je huis halen met vtverbouwen’.

  • Print
  • (e)Commerce
  • Events
  • E-mail
  • TV
  • Social
  • Online
  • Online Video

Print

vtverbouwen magazine

vtverbouwen brengt jaarlijks extra dikke bewaaredities in een oplage van 25.000 stuks, aansluitend op de verbouw behoefte van de Nederlandse consument. Adverteren is mogelijk in de vorm van:

  • Branded Content (redactionele productie van 4 pagina’s)
  • Plusproposities (coverpas, abonneebrief, inserts)
  • Standaard vakformaten (1/1 pagina)
Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep met vtverbouwen

800.000

kijkers per week naar tv vtverbouwen

25.000

oplage van de speciale edities vtverbouwen

648.000

bezoekers op vtwonen.nl

94.500

bezoekers op de vtwonen & designbeurs

“Verbouwen is het verhuizen van nu! Met vtverbouwen haal je meer uit je huis én uit je budget. Met vtverbouwen is je droomhuis héél dichtbij! vtverbouwen biedt inspiratie en informatie voor een mooier, groter èn groener huis."

Marise Sperling, projectmanager merkcampagnes & contentstrategie Aegon

Consumenten insights over verbouwen

76% geeft aan afgelopen 2 jaar één of meerdere kleine verbouwing te hebben gedaan

voor een grote verbouwing ligt dit percentage op 23%, waarbij vooral de doelgroep 25-34 jaar actief is: 41%

49% heeft interesse in informatie over verbouwen

1/4 geeft aan hier langer dan een jaar in het hoofd mee bezig te zijn, van idee tot uitvoering