Het merk voor de verhuizende, verbouwende en woon-geïnteresseerde vrouw, dat is vtwonen. Zij maakt een voorselectie uit het enorme interieur aanbod en laat, op een inspirerende manier, de mogelijkheden zien. Zo kan de lezeres zelf ontdekken wat hun persoonlijke stijl is en welke woonomgeving past bij hun manier van leven. Dankzij de ijzersterke crossmediale content is vtwonen het woonmerk van Nederland.
vtwonen magazine
vtwonen brengt jou in contact met mensen die verhuizen, verbouwen of hun huis willen veranderen en behoefte hebben aan inspiratie, informatie en advies. Lift mee op haar bereik en claim een redactioneel umfeld.
Meer wetenProfiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!
Bereik jouw doelgroep
698.000
795.000
Online
1.367.486
Social
94.500
Bezoekers
3.826.000
Kijkers per maand
“vtwonen prikkelt en brengt je op nieuwe ideeën. In een wereld met veel keuzes biedt vtwonen daarbij een helpende hand. Zo bespaar je tijd en maakt het leven makkelijker. vtwonen staat altijd open voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen: van het inzetten van social media tot het bedenken en realiseren van reallife concepten.”
De vtwonen vrouw
is tussen de 25-55 jaar
heeft interesse in kunst, cultuur, antiek en vormgeving
heeft een fijn inkomen en besteed dit graag aan haar interieur
nodigt graag vrienden uit om lekker te eten
Share: