31 mei 2016

Bruto merkbereik vtwonen met 22 procent gestegen

De vraag van consumenten naar de verschillende verschijningsvormen (print, digitaal, mobiel, tv, social) van vtwonen is met maar liefst 22% toegenomen ten opzichte van vorig jaar. De stijging in merkbereik van vtwonen is voornamelijk toe te schrijven aan de stijging van het bereik van de kanalen tv  (+11,1%) en mobiel (+69,7%). Dit laatste is in lijn is met de trend die al een tijd bij de consument speelt; deze maakt steeds meer gebruik van smartphones en tablets.

Hoofdredacteur Carlein Kieboom: “Het DNA van vtwonen staat als een huis. We zijn dé autoriteit op woongebied en laten verschillende woonstijlen zien, van industrieel tot landelijk en van klassiek tot design. Altijd one step ahead waarbij we op alle podia met een herkenbare signatuur mixen & matchen om zo de consument te inspireren het beste uit hun huis te halen. In alle nieuwe initiatieven van e-commerce tot tv zijn we in staat de sterke unieke signatuur van vtwonen door te vertalen en zo heel herkenbaar te blijven.”

Advertentiemogelijkheden vtwonen

Vtwonen  is overal waar de klant ook is en leeft en ontwikkelt mee met het mediagedrag van haar publiek. En vtwonen groeit hard. Jij als adverteerder kan meeprofiteren van de successen. Benieuwd naar de adverteermogelijkheden en daarmee kansen om zelf ook mee te liften op het succes van vtwonen? Neem contact op met Nadia Onken op telefoon: 088 556 4649, nadia.onken@sanoma.com.