https://www.youtube.com/watch?v=L6U9x3cFWXs

6 juni 2013

Bye bye Brasil! Het bruiste op het Almeerderstrand…

Waar bereik je nu in een week tijd 80.000 vrouwen?! Vrouwen die allemaal enthousiast en vrolijk zijn. Op een plek waar, zelfs als het regent, de zon schijnt omdat het er zo gezellig is: de Libelle Zomerweek!

De 17e editie van de Libelle Zomerweek was zoals elk jaar weer een groot feest. Het Almeerderstrand was dit jaar van 13 t/m 19 mei omgetoverd tot bruisend Brasil, compleet met meer dan 8 km gouden slingers, 14.000 vierkante meter aan tenten, 12.000 vierkante meter looppaden, graffiti, trommelaars en in veren getooide sambadanseressen.

€ 70 per bezoeker
Er zijn tijdens de Libelle Zomerweek in totaal maar liefst 14.000 gratis workshops gevolgd: van cupcakes versieren tot Hatha Yoga en van windlichten beschilderen tot zuivelvrije ijsjes maken. Natuurlijk waren er ook weer heel veel gratis beauty- en wellnessbehandelingen; vooral de voetmassage in de tent Libella Brasìlia werd na een dagje druk shoppen goed gewaardeerd! Rond het centrale Libelle Copacabana Plein waren meer dan 300 paviljoentjes van adverteerders waar naar hartenlust gewinkeld, geproefd en geprobeerd kon worden. En bij de uitgang was er voor iedere bezoekster een vrolijke goodiebag. Bezoekers op de Zomerweek besteden maar liefst zo’n € 70 en dat is exclusief toegang, transport en catering!

Nog even kijken?
Enorm veel adverteerders hadden een passende beleving, op basis van hun merk en doelstelling(en), toegevoegd aan hun stand. Ook is er gretig gebruikt gemaakt van de Libelle Zomerweekstyliste die ervoor zorgde dat het thema van de Zomerweek in de styling van de tent volledig werd doorgevoerd. Nog even terugblikken? Bekijk hier de video.

Tot volgend jaar!
De Libelle Zomerweek is een ideaal event om 1-op-1 in contact te komen met een grote, enthousiaste doelgroep. Participanten kunnen op verschillende manieren aanwezig zijn, afhankelijk van doelstellingen en budget. Wil je volgend jaar ook onderdeel zijn van dit fantastische feest? Dat kan door te participeren (inclusief mediapakket), sponsering van de modeshows, boodschappenbewaarservice of deelname aan de goodiebag.

Meer info: mail Francis Otten.