• Luxemburg dé ultieme vakantiebestemming

    Dichtbij en toch even helemaal ver weg

Doelstelling

De naamsbekendheid van Toerisme Luxemburg vergroten, marktaandeel vergroten en loyaliteit verhogen.

Uitwerking

Culinair redacteur Colette Beyne en Margriet’s Anita Vlaar gaan voor Margriet op pad in Luxemburg, ze ontdekken waarom je echt voor de wijn naar Luxemburg moet, ze bezoeken het Luxemburgse Mullerthal waar veel burchten te bezoeken zijn. Ze proeven likeuren en Luxemburgse Moezelwijnen. Maar ze ontdekken ook de leukste hotspots op het gebied van cultuur, culinair en shopping. Luxemburg heeft prachtige natuur, vestingstadjes en een heerlijke hoofdstad; op zo’n drie uur rijden van Nederland.

Colette en Anita doen verslag van hun reis in de diverse kanalen van Margriet via o.a. Margriet magazine, Margriet.nl, Margriet Facebook en Margriet nieuwsbrieven.

PR in Margriet magazine

Video artikel op Margriet.nl

1/1 advertorial in Margriet magazine

1/1 advertorial in Margriet magazine

Resultaat

Toerisme Luxemburg was zeer tevreden over de campagne. Deze manier van samenwerking is uniek voor hen. De manier waarop Sanoma en dus Margriet content maakt die zo goed aansluit bij de lezers is voor hun een reden om de samenwerking in 2020 voort te zetten. Er is geen andere partij die de content zo goed maakt en laat aansluiten bij hun wensen en de behoeften van de lezers.