Populaire tweeling Lisa & Lena gaan langdurige samenwerking aan met tijdschrift Tina

Het Duitse duo Lisa & Lena, met meer dan 27 miljoen volgers op Musical.ly, mocht voor een week de scepter zwaaien over weekblad Tina en alle online kanalen. Een unieke samenwerking die zich later dit jaar zal uitbreiden met de verschijning van de populaire tweeling op Tina Festival.

Lisa & Lena werden bekend met de video’s die zij plaatsen op de immens populaire app Musical.ly. Via deze app bereiken zij inmiddels dagelijks 27 miljoen volgers, waarmee ze wereldwijd het grootste account in handen hebben. Daarnaast hebben ze een eigen kledinglijn J1MO71 en reizen ze de wereld rond als influencers.

Lisa en Lena aanwezig op alle kanalen van Tina

De populaire tweeling mocht een week lang bepalen wat de lezeressen voorgeschoteld krijgen. Lisa & Lena: “De baas zijn van Tina is hartstikke leuk. We mochten écht alles zelf bedenken en deze Tina samenstellen. We zijn zelfs stripfiguren geworden!” Deze samenwerking is, zoals alle projecten die Tina uitvoert, crossmediaal. In Tina 18, in de winkel op 26 april, staan onder meer exclusieve foto’s van de tweeling, interviews, posters en als extraatje zijn toffe ansichtkaarten waarop de meiden prijken toegevoegd. Ook de online kanalen van Tina staan in het teken van Lisa & Lena met backstage foto’s, quizjes én video’s waaronder een verslag van de speciale meet & greet waarin 11 zielsgelukkige fans tot tranen toe geroerd waren om de meiden in het echt te ontmoeten.

Grootse publiekstrekker weer naar Tina Festival

Tijdens Tina Festival geeft de Duitse tweeling weer acte de présence op 22 en 23 september op Attractiepark Duinrell in Wassenaar. Of in de woorden van Lisa & Lena: “Wij zijn een beetje verliefd op Tina. Tina Festival was het leukste live event wat we vorig jaar hebben aangedaan. We kunnen niet wachten om in september weer naar Duinrell te komen en daar onze fans te ontmoeten.”

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur van Tina, is ontzettend trots op de samenwerking: “Het is geweldig dat niet alleen Tina Lisa & Lena omarmt, maar dat de liefde wederzijds is. Met deze mooie samenwerking kunnen we onze lezeressen blijven verrassen en verwennen met ons mooie weekblad en alles wat daar inmiddels bij hoort. Daar doen we het voor!”

De speciale Lisa & Lena editie ligt vanaf donderdag 26 april in de winkel.

Libelle

SCOUPY en Vakmedianet halen ‘How Brands Grow’-auteur Byron Sharp naar Nederland voor uniek marketingevent

Uitgeverij Vakmedianet (Distrifood en Foodmagazine) en activatieplatform en Sanoma-dochter SCOUPY halen top-marketeer Byron Sharp naar Nederland.

Sharp is een gerenommeerd onderzoeker en marketeer die in de boeken ‘How Brands Grow’ de kernvraag voor marketeers heeft gesteld en beantwoord: Hoe groeit je merk effectief? Sharp vatte daarvoor meer dan een halve eeuw marketingwetenschap samen in het door wereldwijd velen aangehaalde boek. De boeken van Sharp gelden in veel marketing-georiënteerde bedrijven als ‘de bijbel van de marketing-strategie’. Advertising Age schrijft over zijn eerste boek:

‘How Brands Grow” is based on decades of research that has progressively uncovered scientific laws about buying and marketing performance. This book is the first to present these laws in context, and explore their meaning and marketing applications.’

In samenwerking met de Vakmedianet-merken Distrifood en Foodmagazine is SCOUPY er in geslaagd om deze wereldwijd vermaarde topper in marketing naar Nederland te halen als keynote spreker speaker. Sharp is de spil in een grootschalig marketingevent op donderdag 22 maart 2018 in de Fokker Terminal in Den Haag, met de titel ‘How Brands Grow… in a digital world’.

Het optreden van Sharp wordt voorafgegaan door bijdragen van andere bekende nationale en internationale marketingexperts. Gedurende de dag wordt er ingegaan op de kansen en bedreigingen van de snelle digitale ontwikkelingen in marketing en media voor de moderne marketeer. De bezoeker krijgt daarnaast inzicht in ‘best practices’. Tot slot komt alles samen in de keynote en de college tour met Byron Sharp, waarin hij zijn visie een nieuwe, actuele dimensie geeft.

Het evenement opent met Wiemer Snijders, marketing- en merkadviseur The Commercial Works. Hij vat de key-learnings uit ‘How Brands Grow’ samen en deelt met de bezoekers primeurs uit recent toonaangevend onderzoek. Deze bewijzen hoe actueel het thema is. Daarna nemen topsprekers de bezoekers mee in een herdefinitie van ‘Purpose’, de belangrijkste ontwikkelingen in media en marketing en de kracht van toegepaste data. Jim Stolze, oprichter van Aigency en co-founder SingularityU The Netherlands, laat zien hoe ver technologie eigenlijk al is en laat bezoekers nadenken over de impact van ontwikkelingen van hun merk. Praktijkcases bewijzen de kracht van data-driven marketing en nieuwe media.

Faris Yakob, co-founder van Genius Steals, spreekt voor de eerste keer in Nederland en verklapt het geheim van ‘online overtuigend aandacht winnen’, zoals hij dat deed voor Coca-Cola, InterContinental en Nestlé. Aart Jan van Triest, voormalig CMO van Royal FrieslandCampina, neemt de deelnemers mee in een digitaal gedreven marketing-succesverhaal van een grote Fast Mover.

Meer weten over Byron Sharp en het volledige programma?

Ga naar www.howbrandsgrow.nl

Maak t/m 28 februari nog gebruik van de early bird korting!

http://www.howbrandsgrow.nl/inschrijven

Datum en locatie:

Donderdag 22 maart, Fokker Terminal, Binckhorstlaan 249, Den Haag.

_______________________________________________________________

Vakmedianet is de leidende business-to-business uitgeverij in nieuwe en gevestigde mediakanalen. Onze deskundige redacties bieden vakinformatie op maat voor meer dan 1,2 miljoen professionals in vakgebieden en branches.

SCOUPY – onderdeel van Sanoma – is met 1,7 miljoen unieke gebruikersaccounts het grootste FMCG actiemarketingplatform van Nederland. Via het mobile first platform activeert SCOUPY consumenten om naar de winkel te gaan en door SCOUPY gepromote producten te kopen. Met een simpele foto van de kassabon krijgt de consument binnen een dag (een deel van) zijn/haar aankoopbedrag teruggestort of neemt hij/zij deel aan een winactie of spaarprogramma.

vt wonen & design beurs

VIVA400

Tina Festival

Ouders van Nu In de wolken Festival

NOUVEAU Events

Margriet Winterfair

Van verbouwing tot styling, alle woonvragen beantwoord in één dag

Het grootste en meest complete woonevenement van Nederland vindt in 2017 plaats van 3 t/m 8 oktober in RAI Amsterdam

Vanochtend is de vt wonen&design beurs bruisend van start gegaan. Nog tot en met 8 oktober staat de RAI Amsterdam in het teken van wonen en design. Zes dagen lang presenteren ruim 250 woonexperts zich tijdens de grootste en meest complete woonbeurs van Nederland, met bijzondere interieurprimeurs, een ruim aanbod van alle woonstijlen, veel ruimte voor persoonlijk advies en de laatste trends. Nieuw dit jaar zijn de verschillende routes (badkamer, woonkamer, slaapkamer, keuken, vloeren, wanden) die tips, inspiratie en advies bieden voor alle woonvragen van verbouwing tot styling.

NIEUW: VERBOUWROUTE tips, inspiratie en advies voor al jouw ver)bouwplannen.

Ga je verbouwen? Leuk! Maar ook een behoorlijke klus. Hoe pak je het aan? Wat is er te koop? Waar moet je aan denken? Op deze en heel veel meer vragen rondom het (ver) bouwen van je huis krijg je antwoord op de vt wonen&design beurs. Er staan heel veel experts voor je klaar om antwoord te geven op al jouw woonvragen. Op het grootste adviesplein van Nederland kan je persoonlijk advies boeken: stylingadvies en kleuradvies maar ook architectenadvies en electrostylingadvies via www.vtwonen.nl/wonen-design-beurs/adviesplein/.

Antwoord op jouw woonvraag

De drie meest voorkomende woonvragen die leven bij de bezoekers van de woonbeurs zijn: 1. Gaan we verhuizen of verbouwen? 2. Welke meubels maken mijn interieur compleet? 3. Wat gaan we doen met de wanden in het huis? Het nieuwe woonseizoen kenmerkt zich door lef en eigenheid. Na jaren van soberheid en minimalisme, durven we weer, persoonlijkheid voert de boventoon in het interieur. Laat je adviseren door domotica specialisten, architecten en stylisten. Hun praktische kennis en specialistische knowhow leiden tot verrassende oplossingen en nieuwe inzichten toegespitst op jouw woonvraag.

Ontdek de laatste woontrends

Voor het komende woonseizoen zijn vier trends te signaleren:

  • New graphic: strakke vormen, rijke materialen en uitgesproken producten zorgen voor een luxe interieur
  • Colour code: durf je uit te spreken door met kleur te spelen en een echte eyecatcher toe te voegen aan je interieur
  • Urban botanic; verbind buiten met binnen door het gebruik van natuurlijke materialen en planten
  • Mix & Match: kies voor een eclectische woonstijl die je persoonlijkheid weerspiegelt

Bereik, inspireer, identificeer en activeer op Margriet Winter Fair

Na vele succesvolle edities in Jaarbeurs Utrecht, vindt Margriet Winter Fair vanaf dit jaar plaats in Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch. Van vrijdag 17 tot en met donderdag 23 november kan de Brabantse stad rekenen op de komst van het grootste overdekte winterfeest van Nederland. Margriet Winter Fair trekt jaarlijks zo’n 70.000 bezoekers. Het belooft wederom een sfeervol spektakel te worden boordevol inspiratie voor de feestdagen op het gebied van mode-, beauty- en interieurtrends. Ook zijn er 50 verrassende muzikale optredens, voorlees- en signeersessies, de mooiste cadeaus voor de feestdagen en lekker eten en drinken in een betoverende feestomgeving.

Wees er ook bij en bereik, identificeer en activeer 70.000 bezoekers! Klik hier voor de mogelijkheden en hier voor sampling bij Margriet Winter Fair.

Meer informatie over de verhuizing van Margriet Winter Fair vind je hier.

De vt wonen&design beurs (al 25 jaar!), het antwoord op al jouw woonvragen van (ver)bouwen tot inrichten

Het grootste en meest complete woonevenement van Nederland start het woonseizoen van 3 t/m 8 oktober in de Amsterdam RAI.

Heb je altijd al eens willen binnenkijken bij vtwonen,

Eigen Huis & Interieur, Ariadne at Home, Stijlvol Wonen of WONEN Landelijke Stijl? Wil je de nieuwste trends op meubelgebied bekijken? Ga je bouwen of verbouwen en kan je wel wat advies gebruiken van een architect, domotica specialist, stylist of andere professionals? Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of vloer? Is je bank aan vervanging toe of wil je hem opfrissen met nieuwe kussens?

Kom dan naar de vt wonen&design beurs. Het antwoord op al jouw woonvragen. De beurs bestaat dit jaar 25 jaar en is daarom extra feestelijk. Bezoek de grootste en meest complete woonbeurs van Nederland van dinsdag 3 t/m zondag 8 oktober in de Amsterdam RAI.

Levensgrote woonhuizen vol inspiratie en trends

Op de vt wonen&design beurs vind je natuurlijk ook de redacties van de vijf bekendste woonbladen van Nederland. vtwonen, Eigen Huis & Interieur, Stijlvol Wonen, Ariadne at Home en WONEN Landelijke Stijl presenteren er compleet ingerichte en gestylde woonhuizen, die je ruimschoots inspiratie bieden voor elke woonruimte, van keuken tot slaapkamer en van hal tot woonkamer. Kom binnen, maak kennis met de redacteuren en geniet van inspirerende trends en verrassende ideeën.

NIEUW: VERBOUWROUTE 

tips, trucs en advies voor al jouw (ver)bouwplannen

Ga je verbouwen? Leuk! Maar ook een behoorlijke klus. Hoe pak je het aan? Wat is er te koop? Waar moet je aan denken? Op deze en heel veel meer vragen rondom het (ver)bouwen van je huis krijg je antwoord op de vt wonen&design beurs. Er staan heel veel experts voor je klaar om antwoord te geven op al jouw woonvragen. Op het grootste adviesplein van Nederland kan je persoonlijk advies boeken: stylingadvies en kleuradvies maar ook architectenadvies en electrostylingadvies. Nu al vragen of nieuwsgierig? Op de site van vtwonenendesignbeurs.nl delen we alvast tips ism Jaap.nl, Bouwgarant, NUwonen.nl en Findio.

Talks of the House: inspirerende lezingen over wonen 

Ook in het woontheater: interessante lezingen door inspirerende sprekers. Bekende namen en merken nemen je enthousiast mee in hun verhaal. Of het nu gaat over kleur, inrichten, duurzaam wonen of verbouwen, een lezing in het woontheater biedt volop informatie en inspiratie om direct mee aan de slag te gaan. Vanaf 1 september kun je online bekijken hoe laat jouw favoriete spreker aantreedt. Het bijwonen van zo’n lezing is bij je ticket inbegrepen, dus kost niks extra. Vanaf 1 september staat het programma online en kan je zien hoe laat jouw favoriete woonstijl tevoorschijn wordt getoverd.

PROFESSIONEEL ADVIES

  1. Aan tafel met een architect

Op het Architecten Adviesplein zitten professionele architecten voor je klaar om antwoord te geven op prangende vragen als: ‘Kan ik deze muur doorbreken?’, ‘Hoe betrek ik de keuken bij mijn woonkamer?’ en ‘Een uitbouw, wat zijn de regels en wat is de beste oplossing voor mijn huis?’ Met het (ver)bouwadvies dat je krijgt, kan je thuis direct verder. Voor deze professionele adviezen, die mogelijk worden gemaakt door Architectenwinkel, moet je wel even een afspraak maken. Vanaf nu kun je via de website een adviesgesprek van 45 minuten inplannen. Hiervoor geldt het speciale beurstarief van € 17,50 per gesprek.

  1. Een stylist brengt je op goede ideeën

Soms heb je geen idee hoe je meer sfeer in je huis kunt brengen, een mooier kleurpalet samenstelt of hoe je die ene woonruimte het beste kunt indelen. Hoe fijn dat er professionele stylisten bestaan! Op de beurs kun je aanschuiven bij een van de stylisten van branchevereniging BNI Crisp. Vanaf nu kun je op de website een stylist selecteren en daar een afspraak van 30 minuten mee inplannen. Ook voor dit stylingadvies geldt het speciale beurstarief van € 17,50. Zeker weten dat je vol goede ideeën huiswaarts keert.

  1. Slimme oplossingen met smart apparaten 

In 45 minuten krijg je advies over hoe je door gebruik te maken van slimme oplossingen (Smart apparaten) je wooncomfort kan verhogen. Ook kun je advies krijgen voor slimme oplossingen in bouwprojecten, van een (eenvoudige) verbouwing tot renovatie en nieuwbouw. Ook wel Smart Ready bouwen genoemd, oftewel klaar maken voor de toekomst. Dit kan in zowel nieuwbouw als bestaande bouw. Voor een goed advies raden we je aan een plattegrond of bouwtekening van je huis mee te nemen en alvast na te denken over je woonwensen, wat moet er Smart worden in huis? Denk aan bijvoorbeeld media (streaming/audio/video), comfort (verwarming, raambekleding, zonwering), beveiliging (camera, bewegingssensor, alarm), netwerk (wifi, glasvezel, coax) of witgoed (wasmachine, koelkast, oven). Vanaf nu kun je via de website een adviesgesprek van 45 minuten inplannen. Hiervoor geldt het speciale beurstarief van € 17,50 per gesprek.

Design Route

Al jaren favoriet bij veel bezoekers: Design Route. Hier tonen de grootste en bekendste Nederlandse meubelmerken de pronkstukken uit hun collectie, van designklassiekers tot de nieuwste ontwerpen. Ontwerpers en fabrikanten zijn op de stand aanwezig en beantwoorden graag al je meubelvragen.

Design Talents 

Op de vt wonen&design beurs vind je naast de gevestigde meubelmerken ook toonaangevende Nederlandse ontwerpers. Deze creatieve genieën gooiden dit jaar hoge ogen op de bekende meubelbeurs in Milaan en presenteren nu hun ontwerpen aan het Nederlandse publiek. Een unieke kans om de ontwerpers persoonlijk te ontmoeten. Die wil je niet missen!

Tip voor bezoekers!

Neem foto’s, tekeningen én de afmetingen mee van de ruimte waar jij mee aan de slag wilt. Zo kan je op de beurs nog gerichter advies krijgen! En kun je niet wachten tot de beurs begint, volg ons dan op facebook en twitter of meld je aan voor de nieuwsbrief. Dan krijg je nu meteen al heel veel informatie en inspiratie.

Vooruitblik woonseizoen

Kijk hier alvast voor een vooruitblik en bezoek de online press room voor beeldmateriaal of meld je aan als pers voor bezoek aan de beurs en perskamer.

Over de vt wonen&design beurs

De beurs is dagelijks geopend van 10 tot 18 uur, op donderdag 5 en vrijdag 6 oktober tot 21 uur. Kijk voor bereikbaarheid en parkeerinformatie op vtwonen.nl/wonen-design-beurs.

Tina Festival presenteert eerste internationale act ooit

Deze week wordt de eerste internationale act ooit onthuld voor Tina Festival: Lisa & Lena. De Duitse tweeling heeft miljoenen volgers op de immens populaire app Musical.ly. De meiden staan te popelen om hun Nederlandse fans in het echt te ontmoeten. Ze doen een speciale Musical.ly performance op het hoofdpodium en verzorgen Meet & Greets met hun fans. 

De vijftienjarige blondines zijn populair geworden met hun videoclips op de social media app Musical.ly. Met 22,8 miljoen volgers zijn de meiden wereldwijd de populairste musers van de app. Tina is supertrots dat Lisa & Lena voor het eerst in Nederland komen optreden tijdens Tina Festival.

Lisa & Lena zijn een mooie toevoeging aan de indrukwekkende line-up van het festival. Ze zullen op het hoofdpodium schitteren naast populaire acts als Ronnie Flex, Broederliefde en The Voice-kandidaten Thijs Pot en Pleun Bierboom. Daarnaast zijn er op het Festival veel YouTubers te spotten. In de glazen YouCubes staan meiden oog in oog met onder andere Dylan Haegens, Rutger Vink (Furtjuh), Joy (BeautyNezz), Dionne (OnneDi) en Gio en Melanie Latooy.

Tina Festival is dé plek waar meiden hun eerste festivalbeleving ervaren. Naast artiesten bewonderen, zijn er talloze leuke workshops te doen, zitten de Tina tekenaars klaar om te signeren, kan er naar hartenlust worden geshopt en komt tijdschrift Tina komt tot leven in het Tina Dorp waar ook het 50 jarig jubileum van het tijdschrift wordt gevierd. Inmiddels bestaat het grootste meidenfeest van Nederland al vijf jaar uit twee dagen. Met alle activiteiten die er inmiddels te doen zijn, is het event uitgegroeid tot een heus festival voor meiden tussen de zeven en de zestien jaar. Daarom draagt het festival sinds dit jaar een nieuwe naam. Tina-dag wordt Tina Festival.

Tina Festival vindt plaats in het weekend van 23 en 24 september 2017 op Attractiepark Duinrell. Kaartjes zijn te koop vanaf € 26. Kijk voor meer info op Tina.nl/festival.

 

VIVA en Renault zetten samenwerking door

Na 6 jaar partnership VIVA400 awards nu ook VIVA400 Visionista’s

Vorige week startte VIVA400 Visionista’s met succes de zoektocht naar jonge ambitieuze vrouwen. Het nieuwe zusje van de lijst der lijsten introduceert samen met partner Renault deze springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière. Maar liefst 30 aanstormende talenten maken kans op het ‘la route du succès’-programma met masterclasses en personal coaching van topvrouwen. Tot maandag 29 mei kunnen potentiële Visionista’s zich aanmelden via viva.nl/visionistas

Nu VIVA400 tien jaar bestaat, is het volgens marketingmanager Marjolein Verdam de hoogste tijd om jonge en ambitieuze vrouwen een springplank te bieden. Mede door Renault biedt VIVA400 nu ook de mogelijkheid voor aanstormende talenten om deel uit te maken van VIVA400. Al 4.000 getalenteerde vrouwen kregen de afgelopen jaren via VIVA400-nominaties en -awards een podium voor wie ze zijn en wat ze doen.

La route du succès-programma

Voor 30 aanstormende talenten start vanaf 8 juni het programma ‘la route du succès’; een inspirerende en avontuurlijke roadtrip die start in Amsterdam met pitches en masterclasses van topvrouwen. De top 10 reist door naar Parijs voor een tweedaagse masterclass – waar Renault een groot onderdeel van gaat uitmaken -, waarna slechts drie vrouwen extra personal coaching ontvangen om zich klaar te maken voor de grande finale tijdens de VIVA400-awards.

Eén van de drie finalisten wint tijdens de VIVA400-awarduitreiking de felbegeerde titel VIVA400 Visionista’s 2017 én een prijzenpakket van ruim € 10.000 om haar droom verder te realiseren.

Succesvolle samenwerking

Al zes jaar werken Renault en VIVA400 samen met veel succes. In 2016 is de VIVA400-campagne bekroond met een SAN-nominatie. Mede dankzij een brede displaycampagne op de VIVA-kanalen met een verbreding naar de vrouwenomgeving van Sanoma en social media, wat ruim 15 miljoen impressies opleverde.

De VIVA400-omgeving op renault.nl trok ruim 10.000 unieke bezoekers, waarvan ruim 65% vanaf een mobiel apparaat. Vorig jaar is maar liefst 38.000 keer gestemd op VIVA400-genomineerden en ontving de VIVA400-campagne een externe PR-waarde van circa 2 miljoen euro. Reden genoeg om de samenwerking voort te zetten én aanstormend talent een kans te bieden.

VIVA400 in 360°

Met de insights van 10 jaar VIVA400 werkt Renault mee aan (nog meer) succes van VIVA400 én nu ook de VIVA400 Visionista’s. Daarmee zet het automerk de langdurige partnership met VIVA400 verder door. Dit jaar gaat dat gebeuren via 360 graden storytelling, een samenwerking met Social 1nfluencers, een tv-programma op Net5, verschillende thema-maanden, nieuwe VIVA-rubrieken en live events.

Vanuit Renault is er ondersteuning met de modellen Twingo, Clio en Captur, daarnaast werken mediabureau OMD met hun branded content label Fuse, reclamebureau Publicis en Social Media bureau Dorst & Lesser mee aan de storytelling rond de partnership met VIVA400. Via al deze partijen en kanalen worden vrouwen over een periode van 8 maanden geïnspireerd met spannende content en interessante tips en tricks om hun eigen carrière een boost te geven. Iedere vrouw kan een VIVA400-vrouw zijn. Renault is gedurende dit traject constant zichtbaar als trotse partner van VIVA400.

Bekijk ook de casevideo van 2016

Vrouwen proeven op de Libelle Zomerweek massaal het grote geluk

83.200 bezoekers genoten afgelopen week van een zonnige dag uit op het Almeerderstrand

De 21e editie van de Libelle Zomerweek is zondag afgesloten op het Almeerderstrand met de afterparty van Lange Frans. Het grote buitenevenement trok dit jaar ruim 83.200 bezoekers, waarvan 99,7% vrouwen. De bezoekers beleefden een gezellige dag uit, met optredens van onder meer Jan Smit, Edsilia Rombley, Do, Maan en Sjors van der Panne en dagelijks 4 modeshows. Bastiaan van Schaik presenteerde de geluksquiz van Libelle TV en Ebru Umar interviewde dagelijks verschillende auteurs en prominenten. De dagen met prachtig zomerweer droegen bij aan de vertaling van het Zomerweek-thema van dit jaar: ‘Het grote geluk’.

Maandag opende Libelle hoofdredacteur Hilmar Mulder samen met Patty Brard de Zomerweek met een sprong in de ballenbak. De Libelle Zomerweek had voor het eerst een uitgestrekt zeezicht en mede door de zonovergoten dagen was het de perfecte aftrap van het zomerseizoen. Met meer dan 120 optredens, 15.000 workshopplekken, vele gelukkig makende activiteiten, meer dan 350 shops, een gevarieerd aanbod eten en drinken én dit jaar nieuw voor de mannelijke bezoekers een mancave bood Libelle Zomerweek afgelopen week weer voor ieder wat wils.

Nagenieten? Bekijk hier de video van Libelle Zomerweek 2017. Volgend jaar wordt Libelle Zomerweek gehouden van maandag 21 mei tot en met zondag 28 mei op het Almeerderstrand van Almere.

Libelle’s grote Afvalrace – de grootste afslankcommunity van Nederland

Drie kandidaten, drie coaches, drie afvalmethodes, miljoenen Libellelezeressen. Dat is de Libelle Afvalrace. Want vanaf 19 mei kan iedereen zich opgeven en meedoen aan deze landelijke lijnactie en zes weken lang afvalbegeleiding krijgen.

In Libelle 22, die vanaf 19 mei in de winkels ligt, staan Claudia, Marjanne en Elke. Drie vrouwen die ieder volgens een andere methode gewicht gaan verliezen onder begeleiding van hun coach: de 80/20-regel, sportvasten en de weekmenu’s van de Foodsisters. Ze gaan de strijd aan met elkaar, maar vooral met de kilo’s. Elke week plaatsen de kandidaten een vlog online op Libelle.nl/afvalrace waarin ze vertellen hoe ze zich voelen en wat er goed en niet zo goed ging. Hun eigen coach reageert en geeft tips. En het fijne is: iedereen heeft iets aan die tips. Wie lukt het om in zes weken tijd op haar streefgewicht te komen?

Lezeressen die zich aanmelden op Libelle.nl/afvalrace, krijgen zes weken lang een nieuwsbrief vol recepten, inspiratie en exclusieve vlogs van personal trainer Sander Bos (en geloof ons, die wil je best als personal trainer).

Vernieuwde Libelle Zomerweek feestelijk geopend!

Patty Brard heeft vanochtend samen met Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, de Libelle Zomerweek spetterend geopend. De dames namen samen een sprong in het diepe door een duik te nemen in de Libelle Zomerweek ballenbak. De opening was reden voor een feestje, want zowel Libelle Zomerweek, weekblad Libelle als Libelle.nl hebben een verfrissende restyling ondergaan. Jan Smit verzorgde aansluitend een spectaculair optreden. Bezoekers van Libelle Zomerweek kunnen nog tot en met zondag 21 mei genieten van een heerlijke stranddag met een breed aanbod van entertainment, workshops, shopping en cultuur. ‘Het Grote Geluk’ is het  thema van de 21e editie van Libelle Zomerweek. 

 

Vernieuwde opzet Libelle Zomerweek

Libelle Zomerweek is vernieuwd. Vanaf dit jaar is het terrein toegankelijk via drie hoofdentrees die elk naar een eigen Libelle-plein leiden, waar bezoekers volledig ondergedompeld worden in de wereld van Libelle. Vanuit de pleinen hebben zij toegang tot de rijk aangeklede shoppingboulevards. In de gestippelde gelukshuisjes, verspreid over het hele terrein, worden onder andere intieme muziekoptredens verzorgd. “Het terrein is vrolijker dan ooit, alsof er een hele bak confetti over uitgestrooid is”, aldus Hilmar Mulder. Daarnaast heeft Libelle Zomerweek uitgestrekt zeezicht gekregen, wat absoluut bijdraagt  aan een nog mooiere beleving. Met blote voeten in het zand kunnen bezoekers een week lang genieten van een lekker zonnetje en gelukkigmakende activiteiten.

Om blij van te worden

Start een bezoek aan Libelle Zomerweek met een gelukzalige duik in de enorme ballenbak. Geniet van de spectaculaire optredens van onder andere Lange Frans, Do, Diggy Dex, Maan en Sjors van der Panne. Met maar liefst 15.000 workshopplekken is er dit jaar voor ieder wat wils: help het geluk een handje tijdens een ontspannende gelukmeditatie of train je buik- en lachspieren tijdens een oppeppende lachworkshop. Ebru Umar interviewt in het Libelle Gelukscafé onder meer de familie Barend, Jörgen Raymann en Hugo Borst over hun nieuwste boeken. Make-overs zorgen voor een stralende start van de zomer. Nieuwe producten en de laatste mode- en beautytrends ontdek je in de ruim 350 shops. Ook aan mannen is dit jaar gedacht. De speciale mancave is de uitvalsbasis voor iedere man op het Almeerderstrand. Hier kunnen zij ongestoord onderuit gezakt op de stoere banken genieten van hun favoriete sportwedstrijd of de aanwezige mannelijke artiesten uitdagen voor een fanatieke dartcompetitie.

Koester het grote en het kleine geluk!

Het thema ‘Het Grote Geluk’ past goed bij de huidige tijdgeest, waarin iedereen op zoek is naar een positief geluid. Libelle Zomerweek in Almere is t/m zondag 21 mei dagelijks geopend van 10.00 tot 18.00 uur.

Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen

Margriet Winter Fair vindt vanaf dit jaar, na vele succesvolle edities in Jaarbeurs Utrecht, plaats in Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch. Van vrijdag 17 tot en met donderdag 23 november kan de Brabantse provinciehoofdstad rekenen op de komst van het grootste overdekte winterfeest van Nederland. Margriet Winter Fair, georganiseerd door Sanoma, trekt jaarlijks zo’n 70.000 bezoekers. Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement plaatsvindt in Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch en het belooft wederom een sfeervol spektakel te worden boordevol inspiratie voor de decembermaand.

Nieuwe locatie biedt grenzeloze creatieve mogelijkheden
Mede dankzij de vele succesvolle edities in de Jaarbeurs te Utrecht is Margriet Winter Fair uitgegroeid tot het grootste winterfeest van Nederland. “Al jarenlang is het evenement van tijdschrift Margriet dé start van het feestseizoen voor veel vrouwen in Nederland. Door de verhuizing naar Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch zien we een fantastische kans om Margriet Winter Fair nog mooier neer te zetten: nog meer shops, nog meer feestprogramma, nog meer gezelligheid en nog meer kerstsfeer.”, zegt Leontine van den Bos, Hoofdredacteur van Margriet. Louise van Nispen, Domain Director bij Sanoma, licht de keuze voor de verhuizing verder toe: “Na de verbouwing van Brabanthallen -die medio september 2017 gereed is- ontstaat er een centraal gelegen ontmoetingsplein van ruim 7.000m2. De indrukwekkende entree, het grotere vloeroppervlak en de mogelijkheden van de verschillende ruimten bieden ons grenzeloze creatieve mogelijkheden om voor de bezoekers van Margriet Winter Fair een nog mooier evenement neer te zetten”.

Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch
Margriet Winter Fair wordt jaarlijks door 70.000 bezoekers bezocht. De centrale ligging van Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch is voor de bezoekers van de fair, vrouwen uit het hele land, gunstig. Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement plaatsvindt op deze locatie. Brabanthallen is zowel met het openbaar vervoer als met de auto goed te bereiken en beschikt bovendien over voldoende parkeergelegenheid. De gastvrijheid van Brabant sluit naadloos aan op de vertrouwde sfeer van Margriet Winter Fair. Robert van Overdijk, vestigingsmanager Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch: “Bij Brabanthallen zijn we continu bezig met innovatie en vernieuwing om onze klanten en gasten de optimale faciliteiten te kunnen bieden. We zijn ervan overtuigd dat de grootse uitbreiding, waarbij er een nieuwe flexibele ruimte met veel daglicht ontstaat, hieraan bijdraagt. We zijn dan ook ontzettend blij dat wij direct na de realisatie hiervan zo’n groots publieksevenement mogen ontvangen.”

Margriet Winter Fair
Margriet organiseert dit jaar voor de 17e keer het grootste overdekte winterfeest van Nederland. Van vrijdag 17 tot en met donderdag 23 november kunnen de bezoekers van Margriet Winter Fair weer rekenen op een gezellige dag uit. Het belooft meer dan ooit een sfeervol spektakel te worden, boordevol inspiratie voor de feestdagen op het gebied van mode-, beauty- en interieurtrends. Ook zijn er 50 verrassende muzikale optredens, voorlees- en signeersessies, de mooiste cadeaus voor de feestdagen en lekker eten en drinken in een betoverende feestdagenomgeving. Je kunt deelnemen aan 1 van de 15.000 workshops en volop shoppen bij ruim 350 stands. Voor een sfeerimpressie van Margriet Winter Fair klik hier. Meer informatie over de verhuizing van Margriet Winter Fair vind je hier.

Kom een duik nemen in de Libelle Zomerweek ballenbak

Vind het Grote Geluk op het Almeerderstrand van 15 t/m 21 mei

Gelukszoekers opgelet! Van maandag 15 mei tot en met zondag 21 mei vindt op het Almeerderstrand de nieuwste editie van de Libelle Zomerweek plaats met als thema: Het Grote Geluk. De zoektocht naar geluk past goed bij de huidige tijdgeest waarin iedereen op zoek is naar een positief geluid. Bezoekers kunnen alles van zich af laten glijden en genieten van het brede aanbod van entertainment, workshops, shopping en cultuur. Start een bezoek aan de Libelle Zomerweek met een duik in de immense ballenbak en voel je even weer zo gelukkig als een kind. Er zijn beauty- en fashion make-overs voor een stralende start van de zomer, optredens van bekende artiesten, geluksmeditaties, lachworkshops en diverse auteurs vertellen hun inspirerende verhalen in het Libelle gelukscafé. En dit is nog maar een kleine greep uit het gigantische aanbod! Aan de mannen is dit jaar ook goed gedacht: zij kunnen ongestoord genieten in een echte mancave.

Geniet! Lach! Dans!
De lijst van muzikale optredens is langer dan ooit te voren: Jan Smit, Lange Frans, Loïs Lane, Do, Edsilia Rombley, Alderliefste, Diggy Dex, Elske de Wall, Maan, Sjors van der Panne, Shirma Rouse, Jennie Lena, Berget Lewis, LAKSHMI, de Marathon en Charly Luske verzorgen weergaloze optredens. Ook dansliefhebbers kunnen hun hart ophalen met adembenemende performances van het Nationaal Ballet en het Scapino ballet. Ebru Umar interviewt in het Libelle gelukscafé onder meer de familie Barend, Jörgen Raymann en Hugo Borst over hun nieuwste boek. Voor de creatieve bezoekers zijn er talloze workshops; uiteenlopend van het onder de knie krijgen van de populaire handlettering- en de prachtige Indiase blockprint techniek tot het maken van je eigen tegeltjeswijsheid. Toe aan een weldadige oppepper? Laat je dan verwennen tijdens één van de make-overs en de zomer kan beginnen!

For men only
Nieuw dit jaar is een heuse mancave, waarmee ook aan de mannelijke bezoekers van Libelle Zomerweek is gedacht. Dit is the place to be voor iedere man op het Almeerderstrand. Zij kunnen zich in de mancave tegoed doen aan lekkere hapjes en drankjes en ongestoord genieten van sport en ontspanning.

Over Libelle Zomerweek
Op de Libelle Zomerweek schijnt altijd de zon, óók als het regent. Geniet van een uniek dagje shoppen, lachen met vriendinnen, meedoen met de leuke workshops, het ontmoeten van succesvolle schrijvers en meezingen met bekende artiesten. Er zijn dit jaar maar liefst 15.000 workshopplekken dus er is voor elk wat wils! Proef nieuwe producten, maak kennis met Libelle-columnisten, spot de nieuwste mode- en beautytrends in de ruim 400 shops en koester het grote of kleine geluk!

Vier samen met zo’n 85.000 bezoekers, van 15 tot en met 21 mei, het Grote Geluk tijdens de 21e editie van de Libelle Zomerweek op het Almeerderstrand! Bezoek de website voor meer informatie, het programma en kaartverkoop (€15,95 in de voorverkoop (t/m 14 mei) en €19,95 aan de kassa).