https://www.youtube.com/watch?v=AWSRlN49zU0

16 januari 2014

Creatieven: maak een inhaker op Utopia!

SBS, Sanoma en de 538Groep hebben de handen ineengeslagen en dagen alle creatieven uit in te haken op actuele ontwikkelingen binnen Utopia. Prijs: een exposurepakket t.w.v. € 10.000!

De start van het nieuwe SBS6 programma Utopia is veelbelovend en zorgt voor een hoop gespreksstof, zowel online als bij de koffiemachine. Ook voor de creatieven onder ons is het programma een mooie uitdaging. SBS, Sanoma en de 538Groep roepen, via de besloten Facebookgroep Nutopia, alle creatieven op om in te haken op actuele ontwikkelingen binnen Utopia.

Enthousiast over Nutopia heeft Hornbach, een van de eerste partners van het programma, onderstaande inhaker door reclamebureau Nobla laten creëren. “Nutopia is een leuk platform om creatief Nederland uit te dagen en opmerkelijke en opvallende inhakers op het programma te delen,” zegt Michel van Slingerland, marketingmanager van Hornbach.

Op Nutopia worden inmiddels de verhaallijnen, achtergrondinformatie en voorbeelden van inhakers gedeeld als input voor de creatieve geesten. Die kunnen op hun beurt ook inhaken met afbeeldingen, video’s en radiocommercials. Maandelijks wordt er door een jury van specialisten uit het reclamevak een winnaar geselecteerd. Deze wordt beloond met een mooi exposurepakket voor de gecreëerde reclame-inhaker t.w.v. € 10.000!

Heb jij een creatieve geest en wil je de uitdaging aangaan?

Meld je dan nu aan voor de Facebookgroep Nutopia!

Meer informatie over Nutopia

Wil je meer informatie over Nutopia? Neem dan contact op met Dorine van Mullem-Ale, Director Business Intelligence & Operations SBS, 020 800 7411 of 06 524 42 892.