Creativiteit gedreven data

Hoe een creatieve blik op de data de marketingeffectiviteit zal verhogen

Er is tegenwoordig niet meer een tekort maar eerder een overvloed aan data. Hoe vertaal je data naar de juiste inzichten en hoe pas je data toe om een optimaal resultaat van je marketing inzet te behalen? Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media pleit voor meer creativiteit in het gebruik van data. Benieuwd naar zijn verhaal? En de mogelijkheden met betrekking tot data bij DPG Media? Bekijk de video hier.

Bekijk hier een concreet voorbeeld van hoe creatief datagebruik een maximale impact realiseert voor de verhoging van awareness en merkoverweging van Activia.

Meer weten over data? Neem contact met ons op!

Job is verantwoordelijk voor de commerciële datastrategie richting adverteerders en mediabureaus. Zijn doel is om echt impact te maken met data. Want door een slimme inzet van data krijgt de consument niet alleen relevantere content te zien maar help je ook adverteerder om zijn boodschap onder de juiste doelgroep en op het juiste moment te laten zien. Resultaat: een hogere marketing ROI.

Job van den Berg

Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media