Insights
Om relevant te zijn voor de consument is inzicht key. Waar zijn zij, waar zijn zij naar op zoek? Met de juiste gegevens kunnen deze gegevens worden omgezet in campagnes die perfect aansluiten bij de gedachten en behoeften van de consument. Om jou daarbij te helpen heeft Sanoma verschillende data solutions, waarbij wij data genereren, interpreteren en de inzichten beschikbaar stellen. Deze inzichten zijn gebaseerd op een combinatie van al onze data bronnen. Van online zoek-, lees-, en aankoopgedrag tot kwalitatieve doelgroeponderzoeken. Maar we kunnen ook specifiek voor jou de juiste audiences en bijbehorende kenmerken identificeren middels onze audience discovery oplossing.


Data activation
Wij hebben maandelijks meer dan 9,7 miljoen unieke bezoekers. Op basis van harde feiten als abonneegegevens en login gegevens en hun zoekgedrag bouwen wij de juiste audiences op. Deze baseren wij op demographics, interesse, intent, of costumized voor jou. Hiermee targeten wij jouw boodschap op de juiste doelgroep en kan jij jouw boodschap zelfs per audience costumizen om nog meer impact te realiseren.
Data only
Natuurlijk mag je ook gebruik maken van de data segmenten welke wij binnen ons eigen netwerk, en buiten ons netwerk middels onze data only propositie, in onze database hebben opgebouwd.
Custom services
Wij helpen je graag verder om de mogelijkheden van data optimaal te benutten. We kunnen specifieke oplossingen ontwikkelen, zoals custom audiences, look-a-likes en zelfs de optimalisatie van de gehele campagne, inclusief concept en creatie, op basis van data. Maar we delen ook gewoon graag onze ervaring en advies. Van strategie, tot activatie, personalisatie en optimalisatie, wij staan voor jou klaar. Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van een workshop of presentatie.
Omdat wij begrijpen dat data een mysterieus gegeven blijft, maar ook weten dat data essentieel is om jouw merkuiting de nodige kracht te geven staan wij voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.