
Onze merken
Informatie en inspiratie bieden om het leven mooier, leuker en gemakkelijker te maken. Dat is wat onze merken doen, al generaties lang.

































Aldipress is al 50 jaar lang hét kenniscentrum op het gebied van distributie en trademarketing van tijdschriften, stripalbums, romans en puzzels bestemd voor de losse verkoop. Aldipress is partner voor uitgevers en retailers en draagt zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van onder meer assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties.
Ariadne at Home is het sfeerwoonmerk van Nederland en staat zowel on- als offline vol praktische tips en creatieve ideeën. Door haar unieke stijl inspireert zij ruim een miljoen eigentijdse vrouwen. Mede dankzij de gemakkelijke en overzichtelijke doe-het- zelf-tips heeft Ariadne at Home een sterke merkbinding. Daarnaast trakteert ze haar lezeressen op de mooiste binnenkijkers en stylingproducties van stylistes.
AutoWeek is synoniem geworden voor deskundigheid op het gebied van auto’s en mobiliteit. Het is een betrouwbare partner die de consument van informatie en inspiratie voorziet – online en offline. Allereerst is AutoWeek er voor de autoliefhebbber van alle leeftijden, die al het nieuws als eerste wil lezen, die onze emoties wil voelen bij de video’s en die wetenswaardigheden kan opslokken uit de beste achtergrondverhalen. Maar AutoWeek is er ook voor wie op zoek is naar informatie om een beslissing te nemen. Het merk AutoWeek staat voor betrouwbare informatie en goed advies, en tegelijk zijn alle producten net als de tone-of-voice van alle media heel vriendelijk en toegankelijk. Dit AutoWeek-DNA zit in al onze producten.
AutoWeek.nl
Autotesten, verschillende vergelijkingstools en een database met álle gegevens over álle auto’s: je vindt het allemaal op autoweek.nl. Het is veruit de meest complete en uitgebreide autowebsite van Nederland. De AutoWeek Newsdesk voorziet de site 24 uur per dag van het laatste autonieuws uit alle uithoeken van de wereld en consumenten kunnen er gebruik maken van veel diensten die autorijden simpeler of goedkoper maken. Zoals de Private Lease Vergelijker, de Kentekencheck en AutoWeek AutoVerzekering.
Autoweek Magazine
AutoWeek is het ultieme tijdschrift voor de autoliefhebber. Iedere week het laatste nieuws uit autoland. Testen van nieuwe modellen en betaalbare occasions, of een mooi verhaal over een exclusieve bolide. Het grootste autoblad van Nederland is al sinds 1990 dé autoriteit voor autoliefhebbers. Onze missie: het verrijken van het leven van autoliefhebbers en alle andere automobilisten door te informeren, inspireren en activeren. Met AutoWeek als gids kunnen mensen betere beslissingen nemen.
AutoWeek Classics
In AutoWeek Classics staat de liefde voor auto’s uit de periode 1940 tot 1990 centraal. We besteden niet alleen aandacht aan exclusieve classic cars maar hebben ook oog voor de ‘gewone’ auto’s die in de jaren 70 en 80 het straatbeeld bepaalden. Deze youngtimers roepen vaak mooie (jeugd)herinneringen op, zijn herkenbaar en betaalbaar. We focussen daarom niet alleen op de auto, maar ook op de eigenaar, de liefhebber. Wat is zijn of haar verhaal? Waarom zijn ze juist verliefd geworden op déze auto? Dit levert telkens weer bijzondere verhalen op.
AutoWeek Campers
In AutoWeek Campers passen we het bekende AutoWeek-DNA toe op de wereld van campers: grondige testen waarbij wordt gekeken naar de rijeigenschappen, de uitrusting en natuurlijk de indeling en voorzieningen. Met heldere fotografie, duidelijke infographics en bondige verhalen komen we snel ter zake en vormen we een oordeel. Niet alleen nieuwe campers worden getest, ook gebruikte exemplaren worden niet vergeten. En aan inspiratie voor nieuwe bestemmingen geen gebrek… We zoeken ze in eigen land, in Europa en heel soms zelfs daarbuiten.
Bladcadeau is een cadeaubon met keuze uit meer dan 80 tijdschriften voor een abonnement naar keuze. Het is een persoonlijk cadeau en leuk als verjaardagscadeau, met de feestdagen, als bedankje of om zo maar eens iemand in het zonnetje te zetten.
Kiosk.nl biedt voordelige proefabonnementen aan op kranten en tijdschriften. Deze kortlopende abonnementen zijn de ideale kennismaking om te ontdekken of een krant of tijdschrift naar wens is.
Bruno Press is een zelfstandig en onafhankelijk fotopersbureau gespecialiseerd in entertainment- en royaltyfotografie. Bruno Press is 20 jaar geleden opgericht en levert sindsdien met een groot netwerk van freelance fotografen en internationale fotoagentschappen hoogwaardige fotografie aan grote mediabedrijven in Nederland.
Donald Duck Weekblad
Donald Duck is het vrolijkste weekblad van Nederland! Beleef de spannende en grappige avonturen van Donald en zijn neefjes, Katrien, oom Dagobert, de Zware Jongens en andere inwoners uit Duckstad. Los samen met Mickey mysterieuze zaken op, lach om de beste moppen uit de moppentrommel, duik in Willies Wondere Wereld en kom alles te weten met het Handboek van de Jonge Woudlopers.
Donald Duck Extra
Elke vier weken een nieuw nummer boordevol EXTRA avontuurlijke stripverhalen van Donald Duck, de neefjes en Oom Dagobert. Bovendien ontvangen abonnees twee keer per jaar een uniek bewaarnummer.
Donald Duck Junior
Donald Duck Junior staat vol leuke strips en spelletjes die speciaal gemaakt zijn voor de beginnende lezers. Door de grote letters en overzichtelijke bladzijden zijn de strips makkelijk te lezen.
Katrien
Katrien Duck is de vrouwelijke tegenhanger van Donald Duck en daarmee hét vrolijke weekblad voor meiden.
Eigen Huis & Interieur gidst haar lezers tien keer per jaar door de mooiste eigentijdse interieurs en trends in binnen- en buitenland. In de uitgebreide woonreportages – goed voor meer dan 100 pagina’s! – vertellen enthousiaste eigenaren en architecten over hun huis en zorgen paginagrote beelden voor verrassende momenten.
Flair geeft vrouwen wekelijks een moment van ontspanning en inspiratie. Het tijdschrift staat vol met artikelen over betaalbare mode, eenvoudige beautytips, makkelijke recepten en interviews met bekende en onbekende Nederlanders. De lezeressen spelen een belangrijke rol in Flair. Flair staat vol met persoonlijke verhalen, krijgt een lezeres een make over en kun je meekijken in het huishoudboekje van een Flair lezeres in de rubriek ‘Waar doet ze het van?’. Flair gaat over alles wat het leven leuker maakt. Flair makes you feel good!
Flow is een wereldwijd platform met levenslessen over vertragen en simpeler leven. Dit van oorsprong Nederlandse merk weet met inzichten over het omgaan met alle prikkels in onze snel veranderende 24/7 samenleving een internationale snaar te raken. Flow is sterk in print in maar liefst vier talen in veertig landen en ook online heeft het een wereldwijde community opgebouwd (de site is dan ook zowel Nederlands- als Engelstalig). Naast het tijdschrift verschijnen er specials, en ook spin-offs als stationery, kalenders en boeken.
Autorijden als doel in plaats van middel, prominent geïllustreerd met prachtige beelden van de allerbeste fotografen. AutoWeek GTO test de meest opwindende supercars op de allermooiste locaties. Exclusieve auto’s worden uiteraard begeleid door een passende lifestyle. Daarom is er ook aandacht voor techniek, design en auto-gerelateerde gadgets en vertelt AutoWeek GTO bijzondere verhalen over de mens achter de machine.
Hettestpanel.nl achterhaalt de mening van de consument over producten, diensten of relevante thema’s voor een merk of product. Consumenten worden geactiveerd om een product te testen of mening te delen over een bepaald onderwerp. Door middel van eigen researchers voert hettestpanel.nl gedegen onderzoek uit op een gesegmenteerde groep testers of geïdentificeerde groep kopers.
Ik ga Bouwen & Renoveren is het enige Belgische maandblad dat al meer dan 45 jaar een bron van informatie en inspiratie is voor kandidaat-kopers en mensen die gaan bouwen of renoveren. Het richt zich vooral tot een publiek dat oog heeft voor kwaliteit en detail, en dat er niet voor terugdeinst het advies in te winnen van vakmensen om een meerwaarde te verlenen aan zijn woonst.
Ik ga Bouwen & Renoveren behandelt alle bouwthema’s in de ruimste zin. Het tijdschrift verschijnt tien keer per jaar en wordt aangevuld met een website die toegang biedt tot duizenden teksten en foto’s rond het thema wonen. Dit alles ook in het Frans bij Je Vais Contruire.
Katrien heeft haar eigen maandblad, speciaal voor meiden! Ze beleeft spannende avonturen met haar nichtjes Lizzy, Juultje en Babetje, maakt hilarische uitstapjes met de Duckstadse Damesclub en houdt je op de hoogte van haar romantische (AHUM!) afspraakjes met Donald. En Guus natuurlijk…
Kek Mama is een glossy lifestyle brand bestaande uit een magazine en online platform voor moeders met kinderen tussen 0 en 12 jaar. Voor het moment dat ze uitgeteld op de bank liggen. Kek Mama is ontspannen, lachen, verrast worden. Met herkenbare verhalen en foto’s waar je naar blijft kijken. Lezen over relaties en opvoeden. Kijken naar betaalbare mode en geestige en ontroerende fotoseries. Op Kekmama.nl is het elke dag genieten met smeuïge artikelen, bijzondere interviews, handige tips, humoristische foto’s en nieuwtjes die ertoe doen.
Libelle is… elke dag een feestje! Want Libelle laat vrouwen in alle opzichten genieten. Het grootste vrouwen mediamerk dat precies weet wat vrouwen willen lezen, horen, zien en beleven. Libelle creëert content en momenten waar iedere vrouw inspiratie uit haalt om het leven nóg leuker, mooier en gemakkelijker te maken. Van het wekelijkse magazine vol inspiratie tot de 16 verschillende Libelle specials. Van bookazines, agenda’s, kookboekjes, puzzelboekjes tot het grote online platform libelle.nl en Libelle TV. Daarnaast organiseert Libelle het leukste feestje van het jaar: Libelle Zomerweek. Libelle heeft de kracht om vrouwen op alle manieren te verrassen, verbazen en ontroeren.
Lossebladen.nl is de officiële verkoopsite van de beste Nederlandse tijdschriften. Hier is het mogelijk om populaire tijdschriften zoals Libelle, Donald Duck, AutoWeek en Veronica Superguide, maar ook specials, zoals Ouders van Nu Zwanger en vtverbouwen te bestellen.
Margriet is er voor waardevolle momenten van ontspanning en verdieping. En biedt een combinatie van herkenbare persoonlijke verhalen, veelzijdige informatie en inspiratie voor een gezond en gelukkig leven. Margriet is het 360 graden merk voor de 50+ vrouw en inspireert haar op ieder moment van de dag, waar en wanneer zij wil. Namelijk met een wekelijks magazine, 8 Happy & Healthy specials, margriet.nl, nieuwsbrieven en diverse social media kanalen. En natuurlijk het jaarlijks terugkerende grootste winter feest van Nederland: Margriet Winter Fair.
NOUVEAU is de grootste luxe glossy van Nederland en bereikt per gemiddeld nummer ruim 145.000 welstandige, stijlvolle vrouwen. Het merk NOUVEAU staat ook voor een drukbezochte website (250.000 bezoekers en 1,2 mio pageviews), een sterke social presence en diverse state of the art events.
NU.nl is de plek voor alles wat je moet én wilt weten op gebied van nieuws en andere informatie. De grootste nieuwssite van Nederland bereikt maandelijks meer dan 7 miljoen unieke bezoekers, die op de site en app niet alleen als eerste het laatste nieuws lezen, maar ook in het snelste scorebord van Nederland de belangrijkste voetbalcompetites kunnen volgen en in de uitagenda inspiratie opdoen voor uitjes in het weekend.
NUsport
NUsport is het online platform voor de sportliefhebber. NUsport is altijd op de hoogte van het laatste nieuws en zorgt ervoor dat de doelgroep volledig up to date blijft. Om de sportliefhebber optimaal te bedienen heeft NUsport een vernieuwende app voor iOS en Android gelanceerd. Vol met verslaggevers ter plaatse, achtergronden, columns en liveblogs met veel ruimte voor foto’s, video’s en statistieken. Natuurlijk zendt NUsport ook de goed bekeken Champignons League-wedstrijden uit!
Ouders van Nu is het grootste en bekendste parentingmerk van Nederland. Met ijzersterke crossmediale content bereikt Ouders van Nu iedere maand zo’n 1.600.000 ouders op het juiste moment via het juiste kanaal met relevante informatie, herkenbare verhalen, praktische tips en persoonlijke aanbiedingen. Uit recent onderzoek van Ipsos in 2018 blijkt dat 69% van de Nederlanders informatie van Ouders van Nu als zeer betrouwbaar ervaart. Dankzij de data van de Zwanger- en Babyboxen weet Ouders van Nu precies het oriëntatie-en aankoopmoment van ouders in Nederland.
Panel Inzicht is al jaren één van de grootste online onderzoekpanels van Nederland. Een toegewijde partner die vanuit een snelle en betrokken samenwerking met haar klanten waarde toevoegt aan online kwantitatief onderzoek.
Pro Shots, gespecialiseerd in sportfotografie, is in 2000 opgericht door fotograaf en ondernemer Stanley Gontha. Een netwerk van fotografen levert sindsdien aan grote mediabedrijven en kleinere online sportplatformen hoogwaardige fotografie. Pro Shots dekt het Nederlandse betaald voetbal volledig in de drie hoogste divisies en levert daarnaast fotografie voor sporten als hockey, wielrennen, schaatsen en diverse zaalsporten.
Stijlvol Wonen is het lijfblad voor wie houdt van een pure, warme en tijdloze woonstijl. Bij Stijlvol Wonen zit je goed voor een interieur dat jaren meegaat. Inspiratie haal je uit de ruime selectie binnenkijkers. Ook de stylings zitten boordevol ideeën om je interieur een chique boost te geven.
Story bestaat al sinds 1974 zorgt voor het laatste nieuws uit de showbizz- en royaltywereld. Met de Story blijf je elke week op de hoogte van onthullingen over bekende Nederlanders, de internationale jetset en koningshuizen. Zo weet je dankzij het dikste entertainmentblad van Nederland altijd wat ‘hot en happening’ is onder de sterren!
Leukstetickets.nl is dé gids naar het meest geliefde musical- en theateraanbod. Leukstetickets.nl biedt exclusieve acties en aanbiedingen, maar ook het laatste nieuws met restaurant-, hotel- en borreltips om alle avonden uit compleet te maken.
De app van Tijdschrift.nl geeft toegang tot de inhoud van meer dan 50 digitale tijdschriften. Tijdschriften die alleen van Sanoma zijn. De aankoop van losse nummers is mogelijk zonder lidmaatschap. Met een abonnement heeft de gebruiker toegang tot alle beschikbare tijdschriften, met de mogelijkheid om de app te gebruiken op smartphone én tablet.
Tina is elke week een feestje om te lezen! In het leukste tijdschrift voor meiden zijn er elke week de beste tips, jouw favo vips en de grappigste strips zoals de avonturen van Noortje, Suus & Sas en Tina te vinden. Wie wil dat nou missen! Daarnaast organiseert Tina elk jaar Tina Festival.
Totaal TV is dé on- en offline plek voor de digitale televisiekijker. Totaal TV is de enige gids die uitgebreid informeert over alle (digitale) ontwikkelingen van liefst 105 digitale zenders.
Met Veronica Superguide blijf je iedere week op de hoogte van tv en films, het leukste entertainmentnieuws, spraakmakende interviews, kundige filmrecensies, en nog heel veel op het gebied van strips, popmuziek, mode, food, gadgets, lifestyle en trends. In de tv-gids staat elke week een overzicht van de leukste films en programma’s op de 50 populairste zenders. Lees hoe laat een programma begint, welke series of films er te streamen zijn op Netflix en welke spannende film er speelt in de bioscoop.
Het tijdschrift vtwonen biedt wooninspiratie en woongeluk. Met vtwonen blijf je iedere vier weken op de hoogte van het laatste nieuws op gebied van woontrends en lifestyle, je leert handige tips en tricks om jouw huis te stylen en krijg je praktische doe-het-zelf-ideeën om zelf mee aan de slag te gaan. Iedere editie is een gevarieerde mix van persoonlijke verhalen en woonstijlen. Met de rubriek ‘binnenkijken’, neem je een kijkje kan nemen in de meest stijlvolle huizen en kun je inspiratie opdoen om van je eigen huis een stijlvolle woning te maken. Naast het tijdschrift brengt vtwonen geregeld specials uit, zoals het vtwonen posterboek met unieke posters voor in je huis en vtwonen bookazines met daarin nóg meer woonideeën over kleur, indelen en stylen. Naast het magazine is vtwonen regelmatig te zien op tv en is er natuurlijk de jaarlijkse vt wonen&design beurs. Met de social kanalen, de website én de webshop is vtwonen de 360° rond.
Wonen Landelijke Stijl staat al jaren bekend als dé referentie voor de landelijke stijl en is in Nederland en België uitgegroeid tot de absolute marktleider op het gebied van landelijk en tijdloos wonen. Elke editie wil de redactie haar lezers verrassen met de mooiste interieurs die in de eerste plaats doen wegdromen, maar daarnaast ook inspireren om zelf hun eigen huis onder handen te nemen. De spin-offs zoals Decoreren Landelijke Stijl, Tuinen Landelijke Stijl en Buitenwonen Landelijke Stijl, alsook de boekenreeks en de jaarlijkse agenda, tonen aan dat Wonen Landelijke Stijl meer is dan alleen maar een interieurblad. Het staat voor een echte levensstijl.
Zo Zit Dat is het weetjesblad voor nieuwsgierige jongens en meiden van 9 t/m 15 jaar. Het magazine staat elke vier weken vol met wetenschap, wist je datjes, bijzondere beesten, quizzen, games, mysteries en foto’s.