17 december 2014

De nieuwe tarieven van Sanoma in 2015

Deze week zijn onze nieuwe advertentietarieven voor 2015 bekend gemaakt. In de tariefkaart op onze site vind je een overzicht van ons portfolio en de advertentieformaten die wij aanbieden plus een toelichting hoe je met behulp van de rekenformule de bruto kosten van je campagne berekent.

Transparante prijsopbouw

De prijs van een campagne wordt opgebouwd aan de hand van verschillende variabelen: de titelkeuze, het advertentieformaat, het bereik en eventuele targeting opties of speciale posities. De basis voor alle mediumtypen is een CPM tarief per 1000 contacten (bereik). Op deze manier zijn de kosten van campagnes voor zowel tijdschriften, web als mobile transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 januari 2015 vastgesteld op € 12 CPM, voor web en mobiel is het basistarief € 22.

Bereik, umfeld en expertise

Als grootste crossmediale bedrijf van Nederland zit onze kracht in het bereiken en in beweging brengen van jouw doelgroep. We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende mediumtypen, topmerken en een umfeld, passend bij jouw merk.

Maar een voorstel is pas goed als het aan jouw wensen voldoet. Om dat te bereiken staat ons salesteam voor je klaar om je te helpen je campagne zo effectief mogelijk in te zetten. Of het nu gaat om branding, trial, leads of traffic, Sanoma/SBS heeft de media, de expertise, de creativiteit en de techniek in huis.

Richt je je met jouw campagne op de doelgroep vrouwen? Dan zit je sowieso goed bij Sanoma/SBS. Binnen een maand bereiken we met onze media praktisch alle vrouwen in Nederland. En als typisch ‘vrouwenbedrijf’ begrijpen we als geen ander wat hen beweegt.

Leg je communicatievraag bij ons neer en we doen je graag een voorstel op maat. Neem contact op met je accountmanager of bel naar 088 – 556 7777. Mailen kan natuurlijk ook naar sales.nl@sanoma.com.