26 september 2013

Dé tool voor fashion webshops: 7Pieces

Fashion & beautyplatform Styletoday heeft een unieke e-commerce tool gelanceerd waarmee de consument slim kan shoppen: 7Pieces. Wehkamp, V&D en de Bijenkorf doen al mee. 

7Pieces is dé tool voor multibrand fashion webshops om hun producten op een inspirerende manier onder de aandacht brengen. Het idee: met zeven verschillende kledingstukken ontvangt de klant zeven draagbare outfits. Hoe? Een kwestie van combineren.

65% van de vrouwen shopt minimaal eens per maand online en 60% van alle vrouwen ontvangt graag shopadvies. 7Pieces is gericht op de shoppende vrouw die op zoek is naar inspiratie en tips op het gebied van trends, mode en kledingkeuze. Met 7Pieces haalt de consument op basis van 7 verschillende kledingstukken direct 7 diverse outfits in huis.

7Pieces toont de verschillende outfits waardoor er met de juiste items een geordende en goed gestylde garderobe wordt gecreëerd. Het voorkomt keuzestress en eindeloze zoekacties naar de perfecte outfit. 7Pieces komt in verschillende stijlen waardoor er altijd wel een collectie tussen zit voor iedere type vrouw.

Tot de klanten behoren inmiddels Wehkamp en de V&D. 7Pieces i.c.m. de Bijenkorf en Welikefashion.com staan op de planning. Beide adverteerders hebben voor de samenwerking een dedicated landingpage aangemaakt.

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op www.styletoday.nl/7pieces. Voor vragen of mogelijkheden tot samenwerken kun je contact opnemen met: nesrin.ozkan@sanoma.com.