22 juni 2012

Doe mee: gezond leven met Stepaday





Meeliften op het mobiele succes van Stepaday? We zoeken een launching advertiser.

Begin dit jaar lanceerde Sanoma Media

Stepaday

, een nieuw online merk over gezond eten en bewust leven. De site draait om verantwoord op gewicht komen. Gebruikers krijgen inzicht in hun voeding en gedrag. Inmiddels loopt de site goed en wordt de stap naar mobiel gemaakt.

Roel Engel, productmanager Stepaday: De site heeft maandelijks 60.000 bezoekers waarvan 20.000 leden die een programma volgen. Deze bezoekers en leden zijn heel bewust bezig en staan open voor het aanpassen van hun gedrag. Dit maakt Stepaday ook interessant voor adverteerders. Met Stepaday als niche titel bereik je een doelgroep die bezig is met een gezonde lifestyle.


Veel vraag naar mobiele versie


In oktober 2012 lanceert Stepaday een iPhone en Android app om leden nog beter te ondersteunen tijdens hun programma. Voor deze apps is Stepaday op zoek naar een launching advertiser. Er is veel vraag naar een mobiele versie van de Stepaday dienst. Ik verwacht dan ook veel van de nieuw te lanceren apps en het zou mooi zijn als we daarin samen met een adverteerder kunnen optrekken.


Liggen jouw communicatiedoelstellingen in deze hoek en heb je een gezonde boodschap? Neem dan contact op met



roel.engel@sanoma.com



om eens vrijblijvend te sparren over de mogelijkheden.