23 januari 2018

Een live Facebook uitzending van Ouders van Nu of Margriet: een innovatieve manier van merk lading

De live Facebook uitzending wordt georganiseerd vanuit één van onze sterke merken en kan natuurlijk ook in samenwerking met een b2b partner ingezet worden. We laten je graag zien hoe Ouders van Nu op 23 november j.l. het spreekuur #ZindelijkWorden organiseerde.  En hoe Margriet haar fans afgelopen december inspireerde met een live beauty talk met make-up artist Carmen Zomers en beautyjournalist Maartje van Engelen.

Facebook Spreekuur #ZindelijkWorden, Ouders van Nu

Tijdens het Facebook Live spreekuur zit een deskundige klaar om alle vragen van de consument of Facebook fan te beantwoorden. Voor #ZindelijkWorden was dit psycholoog en zindelijkheidsdeskundige Debby Mendelsohn.  De consument stelt haar vragen via Ouders van Nu Facebook.

Een advies van een deskundige staat voor (aanstaande) ouders hoog in het vaandel. Door hun tips en advies te geven worden hun onzekerheden weggenomen en blijf je als b2b partner op een positieve manier top of mind.

Het spreekuur  wordt vooraf promoot via Ouders van Nu Facebook, er worden 2 posts geplaatst als aankondiging.

Bekijk hier de uitzending:

Uiteraard wordt het spreekuur vooraf gepromoot via Oudersvannu.nl en Ouders van Nu Facebook.

Oudersvannu.nl                                                                Facebook

  

Resultaten:
Aantal interacties:                          451 reacties, opmerkingen en deelacties
Totaal bekeken:                              19.775 videoweergaven
Totaal bereikt:                                 66.780 personen
Bereik (bruto) aanjaging:             830.000 personen

Live talkshow met Margriet
Inspireer volgers van Margriet door je merk/ product onder de aandacht te brengen in een live talkshow ism Margriet. Het merk/product wordt op een redactionele manier meegenomen in een gezellig gesprek tussen de host en een specialist uit het vakgebied. Volgers kunnen live vragen stellen en kans maken op mooie (gerelateerde) producten.

Aanjaging Margriet Facebook                                 De talkshow

  

De live talkshow wordt crossmediaal promoot, waarbij print, de nieuwsbrief en social een rol spelen. Een groot bereik vooraf waar tevens jouw merk, product en USP’s worden toegelicht.

Bereik per live talkshow van Margriet:

  • Minimaal 50.000 views op Facebook
  • Minimaal 15.000 unieke kijkers
  • Doelgroep 70% vrouw met leeftijd tussen 35-64 jaar
  • Hoge engagement
  • Live talkshow duurt ongeveer 20 minuten

Leaflet

Het Live Facebook-spreekuur van Ouders van Nu of de live talkshow met Margriet kan ingezet worden in samenwerking met jou als b2b partner. Jij óf één van onze deskundige beantwoord dan de vragen van het onderwerp wat je wilt laden. Het is een innovatieve- en actieve manier van het laden van jouw merk.

Neem contact op met sales via sales.nl@sanoma.com of bel 088 556 77 77