24 augustus 2016

Even voorstellen: Leonieke Borghuis, nieuwe hoofdredacteur Flair

Ze vindt het geweldig om voor de Flairdoelgroep een belangrijk mediamerk neer te zetten en is trots dat Flair nu een 360 graden merk is waardoor adverteerders samenwerkingen op maat kunnen worden geboden. Aan het woord Leonieke Borghuis, de nieuwe hoofdredacteur van Flair.

Waar kom je vandaan?

‘De afgelopen jaren heb ik in verschillende functies voor zowel tijdschriften als televisieprogramma’s gewerkt. Door deze combinatie heb ik ervaring opgedaan bij veel verschillende merken, waaronder RTL Boulevard, SBS Shownieuws, Goedemorgen Nederland, Cosmopolitan, Ouders van Nu, JFK, en ook Flair.’

Waarom nu juist Flair? 

‘Ik geloof onwijs in het merk Flair, omdat we een grote en interessante doelgroep hebben. Vrouwen tussen de 25 en 45 willen het beste uit hun leven halen en ze hebben veel over voor het bereiken van hun dromen. Flair is daarbij als een onmisbare vriendin. Vergeet niet dat deze doelgroep in deze fase van het leven voor veel grote, en vooral levensbepalende, dilemma’s staat. Een nieuw huis kopen of in het oude blijven? Wel of geen kinderen? Ik vind het geweldig om voor deze doelgroep een belangrijk mediamerk met toegevoegde waarde neer te zetten.’

Je bent nu drie maanden bezig, hoe gaat het?

‘Goed, want onze content strategie werkt. Onze oplage en het bereik groeit. Dit zien we duidelijk terug op flaironline.nl. In korte tijd zijn we enorm gegroeid in onze bezoekersaantallen: in juli verdrievoudigde het aantal bezoekers t.o.v. 2015 naar 518.282 bezoekers in 2016. We zijn bezig eigen videocontent te maken, we werken met bloggers en we hebben een fris en sterk team. Daarnaast proberen we onze lezers continu te verassen met leuke ‘cadeautjes’ in de vorm van leesverhalen, kortingsboekjes, puzzels en andere ludieke acties. En heel belangrijk, we hebben een prachtige samenwerking met Flair België. We gaan succesvolle cross mediale events van hen ook in de Nederlandse markt zetten. Met deze nieuwe proposities kunnen we het merk Flair nog meer uitbouwen. Ik ben erg trots dat we nu een 360 graden merk zijn waardoor we adverteerders samenwerkingen op maat kunnen bieden.’

Bron bereik: Google Analytics

Commerciële samenwerking met Flair

Heb je interesse in een commerciële samenwerking met Flair, neem dan contact op met het salesteam, 088 556 7777, sales.nl@sanoma.com.