8 april 2015

Flow verovert de wereld

Flow timmert enorm aan de weg op de lezersmarkt. Het magazine heeft een unieke lezerbladbinding, is continu verrassend en wordt zeer gewaardeerd door de lezers. Met een bereik van 259.200* een succesverhaal te noemen. Voor adverteerders heeft Flow een interessante advertentiepropositie.

Flow is een tijdschrift zonder haast, over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken. Over klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet altijd perfect hoeven zijn. Flow is voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen, die op zoek zijn naar authenticiteit en rust, die het leven net wat anders aan willen pakken en nuchtere oplossingen zoeken voor dat leuke, maar overvolle bestaan. En dat is een zeer lucratieve doelgroep. Flow straalt authenticiteit uit. En de cijfers liegen er niet om. Flow is met een bereik van 259.200* een succesverhaal.

Oplage gegroeid met 6%

Flow laat al jarenlang mooie groeicijfers zien. Zowel de betaalde als verspreide oplage zijn in het 4e kwartaal 2014 vergeleken met het 4e kwartaal 2013 gegroeid met 6%. Maar niet alleen nationaal laat Flow een groei zien. Ook internationaal kom je Flow overal tegen. Eind 2013 is de Duitse Flow succesvol gelanceerd en sinds februari 2015 is daar ook de Franse licentie. Volgens een eerste indicatie lijken de verkoopcijfers van de Franse Flow ver boven verwachting te eindigen. Naast een Duitse en Franstalige Flow is er sinds 2012 een Engelstalige Flow verkrijgbaar.

Advertentiepropositie in Flow

Flow heeft een interessante advertentiepropositie: met alle extra’s in Flow Magazine is de contactduur gemiddeld meerdere uren. De bijzondere manier waarop Flow wordt ontwikkeld, biedt allerlei creatieve mogelijkheden voor merken. De vormgevers maken graag een advertentie speciaal voor jouw merk, toegesneden op het thema en onze lezers. Meer weten over Flow? Neem contact op met ons salesteam, 088 556 7777 of sales.nl@sanoma.com.

* Bron: NOM Print Monitor 2014-I – 2014-II

Video Flow Magazine