http://media.zie.nl/e/?v=7mgzworfu00l&ads=false&&sanoma_poster_url=http%3A%2F%2Fmedia.zie.nl%2Fm%2F7mgzworfu00l_m.jpg

28 januari 2015

Glossy merken lanceren ‘De Boutique’ van Sanoma/ SBS

Tijdens de Amsterdam Fashion Week organiseerden de Glossy merken een bijeenkomst voor al haar belangrijke adverteerders, PR- en mediabureaus om aan hen ‘De Boutique’ te presenteren. De Boutique unit zich richt op het bereiken van de vrouw met een dynamische lifestyle. Tijdens de bijeenkomst werd de visie van de glossy merken en de samenwerking tussen Sanoma en SBS gericht op fashion, beauty en entertainment toegelicht.

Dynamic Woman

Zo werd de ‘Dynamic Woman’ gepresenteerd. Een nieuw perspectief op de vrouwelijke consument. Startpunt hierbij vormen gedeelde interesses, gedrag en mentaliteit. Het demografische hokjesdenken wordt daarmee overstegen. De Dynamic Woman weet namelijk wat ze wil, kan zich wat veroorloven of is een toegewijd spaarder.

Grootst crossmediaal bereik in vrouwen

Met een eigen premium sales afdeling kunnen adverteerders bij de Boutique een crossmediale aanpak verwachten met de merken: Beau Monde, Grazia, Marie Claire, Nouveau, Shownieuws en Net5.

Dolly van den Akker, Brand Director Glossy’s & Entertainment: “Sanoma/ SBS heeft van de zomer een nieuwe strategie uitgerold waarbij de domeinen waar wij een sterke cross mediale presence hebben en reeds een marktdominante positie innemen het startpunt vormt. In dit Vrouwen domein komen alle vrouwen merken van Sanoma/ SBS samen. Hier maken wij echter wel een duidelijk onderscheid in General Interest en in Special Interest. BeauMonde, Grazia, Nouveau en Marie Claire zijn Special Interest merken; en hier brengen wij nu volledig focus op aan, door met een eigen dedicated sales team te werken en ons in Amsterdam te vestigen.  Wij vormen daarom dan ook de Boutique binnen Sanoma en SBS waar je terecht kunt voor Premium Cross Media Solutions vanuit de pijlers Beauty, Fashion & Entertainment.

We Catwalk the TALK

Dolly van den Akker:  “Het dedicated redactie- en salesteam kent de volledige customer journey van de Dynamic vrouw, weet haar op de juiste momenten in de touchpoint battle met de juiste content te raken om zo lifestyle content experiences te bieden. Dat doen we al vanaf de aankoop van haar eerste lipstick, tot haar laatste dagelijkse entertainment nieuwscheck Shownieuws. Voor de Dynamic woman zijn wij een content navigator, die haar begrijpt, haar herkent en haar handreikingen aanraakt om de vrouw te zijn die ze wil zijn. Voor jou zorgen wij dat jouw verhaal de juiste vrouw bereikt, met de juiste content en via de juiste kanalen om haar zo tot actie aan te zetten;  We make sure that we Catwalk the Talk.”

Persoonlijke afspraak maken

Maak nu een persoonlijke afspraak met Dolly en haar team om zo volledig geïnformeerd en geïnspireerd te kunnen worden over de ingezette strategie en de samenwerkingsmogelijkheden. Stuur een mail naar Evguenia Trounova, B2B Communications Manager: evguenia.trounova@sanoma.com.

Video interview met Dolly van den Akker Brand Director Glossy’s & Entertainment