https://www.youtube.com/watch?v=IdaEWzCfR_8

25 oktober 2013

Gratis naar de 24 uur van de reclame

Sanoma is ook dit jaar weer bij de 24 uur van de reclame op 7 november in de Beurs van Berlage.

Naast het interessante betaalde programma ‘Next Level Talks’ zet Sanoma dit jaar in samenwerking met de 24 uur organisatie een gratis programma neer: het Sanoma Next Level Medialab. 

Next Level Talks

Tijdens de ‘Next level Talks’ nemen de volgende sprekers op het hoofdpodium
plaats: Daan Roosegaarde (Studio Roosegaarde), Andy Hart (Microsoft Europe),
Nick Mueller (MobGen lab TU Delft), Janneke Niessen (Improve Digital),
Jacqueline Smit (538 Groep), Simon Neate-Stidson (Blast Radius Amsterdam),
Robert Jan d’Hond (EffectiveBrands) en Baptiest Coopmans (UPC). Een kaartje hiervoor kost 100 euro.

Gratis naar Sanoma Next Level Medialab

De Sanoma Next Level Medialab is gratis. Per mediumtype zoeken we de Next Level op, denk aan branded content op mobiele devices, de inzet van social influencers in je marketingmix, de effecten van mobile advertising, layar als print innovatie maar ook de rol van content. De sprekers zijn onder andere van Google, Sanoma, Scoupy en Layar.

24 uur van de reclame

De 24 uur van de reclame is een initiatief van de bond van adverteerders (BVA) en de vereniging van communicatieadviesbureaus (VEA). Er worden ruim 2500 bezoekers verwacht: van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot CEO’s uit het bedrijfsleven.

Tijdens ’24 uur van de reclame’ worden onder meer de resultaten van de global marketingstudie ‘Marketing2020 – Organizing for Growth’ gepresenteerd. En net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd vindt er een nieuwe Cannes Lions Show plaats en kun je bij de Cannes Lions Print Exhibition genieten van prijswinnend werk. Tevens vindt de unieke MKB Marathon weer plaats en ontbreekt ook het Young Talent Class programma onderdeel dit jaar niet.

Second Screen competitie

Nieuw is een 24 uur durende Second Screen competitie die door het IAB is georganiseerd. Voor een flinke portie BN’ers ben je bij ‘Beroemd in de Reclame’ op de juiste plek. In de grootste reclametentoonstelling die ooit in Nederland is georganiseerd staat namelijk de unieke relatie tussen bekend Nederland en reclame centraal. De dag wordt afgesloten met de 24 Industry Party ‘So Thirsty’.

www.24reclame.nl