3 juni 2014

GTO naar 4 edities!

Nederland heeft er definitief een nieuw automotive mediamerk bij. De terugkeer van misschien wel de meest besproken autoglossy is een succes. En zo’n succes zelfs, dat GTO Magazine in 2014 niet drie, maar vier keer verschijnt. Bovendien: er is een website, social media-kanalen en een YouTube-kanaal.

De vier edities van GTO Magazine worden ook in 2014 ingezet als cadeau voor alle AutoWeek-abonnees. Gelet op het losse verkoopsucces tot nu toe, is het daarmee nu al het grootste premium automotive magazine van Nederland (gemiddelde oplage: 65.000).

GTO magazine is gemaakt door de redactie van AutoWeek, bekend van de internationale succesformule. Het is een glossy uitvoering van 124 pagina’s dik met bijzondere verhalen en exclusieve onderwerpen. Na drie jaar afwezigheid lag de eerste papieren editie van dit jaar op 27 maart 2014 in de winkel.

Inhoud

Passie voor pk’s; dat is de kern van GTO. Autorijden als doel in plaats van middel, prominent geïllustreerd met prachtige beelden van de allerbeste autofotografen. We testen de meest opwindende supercars op de allermooiste locaties. Laten je vergeten of onbekende merken ontdekken. Rijden routes waarvan de liefhebbers zullen watertanden. Genieten van de kick van g-krachten. Exclusieve auto’s worden uiteraard begeleid door een passende lifestyle. Daarom is er ook aandacht voor techniek, design en auto-gerelateerde gadgets en vertellen we bijzondere verhalen over de mens achter de machine. Last but not least gaan we op zoek naar de wortels van al het moois dat voorbij komt, al dan niet achter het stuur van een klassieker. Want heritage, ook dat is GTO.

Versnelling naar online

Ook presenteren we GTOmagazine.nl. Vanzelfsprekend is het credo van de nieuwe website identiek: Passie voor pk’s. Hier tref je natuurlijk het laatste nieuws aan over supercars en andere sportieve modellen, evenals een snel groeiende verzameling video’s – van rij-impressies tot reportages – en diverse fotospecials.

Contact

Kijk voor meer informatie op sanoma.nl of neem contact op met je accountmanager.