11 maart 2015

Happydeal.nl stunt met Ford

Happy Deal, de door Sanoma en SBS gelanceerde dealsite komt met een primeur voor de Nederlandse markt. Op zaterdag 14 maart zal er een splinternieuwe auto worden aangeboden voor de helft van de prijs. Happy Deal heeft Ford Nederland bereid gevonden deze spectaculaire deal samen aan te gaan.

Voor maar liefst tien consumenten is er de mogelijkheid om een gloednieuwe Ford Ka Limited aan te schaffen met 50% korting. Met deze aanbieding maakt Happy Deal haar naam waar met aanbiedingen die ‘too good to be true’ zijn. De aanbieding zal een week beschikbaar zijn voor consumenten of zolang de voorraad strekt.

De aanbieding is van toepassing op de standaarduitvoering van de Ford Ka Limited en wordt aangeboden in 3 kleuren. Deze aanbieding is niet te combineren met andere Ford acties. De koper is vrij om een andere uitvoering of kleur te kiezen of opties en/of accessoires toe te voegen. Hierover wordt echter geen korting verstrekt.

Kris Vandeputte, Marketing Manager Ford Nederland over de samenwerking met Happy Deal: “Voor ons is het de eerste keer dat we zo’n aanbieding doen op een van onze modellen. We zijn erg benieuwd naar de reacties op deze bijzonder leuke aanbieding die we samen met Happy Deal bieden.”

Altijd onderscheidend in aanbod

In november 2014 lanceerde Sanoma in samenwerking met SBS een nieuw e-commerce platform onder de naam Happy Deal. Happydeal.nl heeft iedere dag van de week één onderscheidende topaanbieding in een specifiek daggebonden thema
Eerder zijn er op happydeal.nl onder andere iPad mini’s en Sonos Play 1 wireless speakers verkocht tegen een schijntje van de prijs die een consument in de winkel zou betalen.

Happy Deal bezorgt Nederland – en de consument in het bijzonder – graag een dagelijks geluksmomentje, met een unieke aanbieding die je echt op het lijf geschreven is. Happy Deal stuurt, in tegenstelling tot veel andere dealsites, alléén aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft en slechts één bijzondere aanbieding per dag. Consumenten bepalen zelf voor welke van de zeven categorieën zij aanbiedingen willen ontvangen.