16 augustus 2013

Hemels wordt Head Office NL

Na bijna 20 jaar verandert Hemels Customer Media haar naam in Head Office NL. Wat kunnen ze allemaal voor je doen?

De lancering van Head Office NL valt samen met een belangrijke ontwikkelingsfase in content marketing. Dat vak neemt momenteel een grote vlucht, zowel qua groei als innovaties. Begrippen als ‘story telling’, ‘big data’, ‘customer journey’, ‘content mapping’ en ‘conversation management’ kom je volop tegen op het web. Head Office NL, dat begon als uitgeverij van sponsored magazines en zich ontwikkelde tot een full service content marketing bureau, is volledig toegerust om deze dynamische groeimarkt te bedienen.

Belgische samenwerking
Verder geeft de nieuwe naam de nauwe samenwerking aan met het Belgische bedrijf Head Office BE – ook onderdeel van Sanoma – waardoor klanten binnen de Benelux nog beter kunnen worden bediend. Binnen deze samenwerking is een contentsysteem ontwikkeld (Intelligent Content Platform ©) waarbij de drie-eenheid content, data en klantenprofielen op een effectieve manier aan elkaar worden gekoppeld. Met dit systeem nemen beide bureaus een unieke propositie in de markt in.

Bij een nieuwe naam horen een nieuwe website en social media:

Wat doet Head Office NL?
Head Office NL vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van haar opdrachtgevers naar een contentmarketingstrategie en voert deze uit. Met behulp van data stellen we klantprofielen op en maken we content op maat voor de doelgroep(en). Door middel van storytelling worden merken geladen. De content is voor iedereen in de doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Zo realiseert Head Office NL voor klanten – o.a. KLM, Mercedes-Benz, IKEA, Albert Heijn, E.ON – (digitale) magazines, social media, responsive websites, e-mails, video’s en content voor mobile maar ook volledig geïntegreerde intelligente content platforms.

Meer info? Neem contact met ons op, we komen het allemaal graag toelichten.