13 september 2013

Het is weer overstaptijd

Per jaar stappen er gemiddeld 1 miljoen mensen over naar een andere zorgverzekeraar. Met de twee Zorgverzekering proposities kun je als adverteerder deze mensen nu makkelijk bereiken.

Met het oog op de mogelijkheid voor mensen om de komende periode een andere zorgverzekeraar te kiezen, heeft Sanoma twee hoogstaande profielen samengesteld. Door gebruik te maken van bestaande bronnen en specifieke content te creëren rondom zorgverzekeringen hebben we de volgende profielen samengesteld:

Interesse Zorgverzekeringen
Binnen het Sanoma netwerk is veel zorg-gerelateerde content beschikbaar. Ook wordt er speciaal voor de overstapperiode content ontwikkeld die ingaat op zorgverzekeringen en het overstappen. Bezoekers die zich verdiepen in deze content worden opgenomen in het interesse profiel ‘zorg’. Dit profiel bevat iedereen die in de afgelopen 30 dagen minstens één van dergelijke artikelen/pagina’s heeft bekeken.
 
Overstap-Intentie Zorgverzekeringen
Speciaal voor de mensen met een overstap-intentie hebben we binnen Sanoma een zorgvergelijker ontwikkeld die onder andere op NU.nl en Startpagina.nl beschikbaar is. Iedereen die hiervan gebruik maakt heeft duidelijk interesse in een overstap. Dit profiel wordt aangevuld met consumenten die zoekopdrachten doen met betrekking tot zorgverzekeringen en zorgverzekeraars en bevat iedereen die in de afgelopen 30 dagen minimaal één keer gebruik heeft gemaakt van de widget of zoekwoorden als ‘zorgverzekering’ of bedrijfsnamen van zorgverzekeraars heeft gebruikt.

Wil je meer weten over de zorgverzekeringsproposities? Neem dan contact op met je accountmanager of via vincent.siegelaar@sanoma.com / 06-158 237 66.