4 februari 2013

Hoe ‘global’ is Nederland in media en communicatie?

“Zal mijn mening over globalisering in de media na het MWG Congres zijn veranderd? Waarschijnlijk minstens een beetje,” zegt Natasja Veldman, salesmanager Travel/Kids&Teens van Sanoma Media. Wat voor werelds kun je verwachten op het congres?

Op donderdag 14 februari vindt het MWG Congres weer plaats. Dit keer in DeFabrique in Maarssen bij Utrecht. Het congres staat dit jaar in het teken van globalisering in het medialandschap. I LOVE GLOBAL, zo heet het thema.

Verschillende inspirerende sprekers vertellen over hoe zij de globale invloed op Nederland zien. En hoe Nederland globaal invloed kan uitoefenen. En dat vaak al doet. Hoe kunnen we in de communicatie- en mediawereld gebruikmaken van wereldwijde trends? Zonder de Nederlandse identiteit te verliezen en er juist gebruik van te maken?

Onder leiding van BNR-presentator Rens de Jong zal de I LOVE GLOBAL expres voorbijtrekken met internationaal vooraanstaande pioniers. Zodat je met een koffer vol nieuwe inzichten weer vertrekt.

Sprekers zijn o.a.: Jan Kees de Jager (oud-minister van Financiën), Michiel Mol (Space Expedition Corporation), Winston Gerschtanowitz (Talpa), Steven van Belleghem (B-Conversational), Nikki Mendonca (OMD International EMEA) en Nico Dijkshoorn (columnist).

Kijk voor actuele informatie en een overzicht van alle sprekers op MWG.nl en schrijf je in.

Boarding now… Deze vlucht wil je niet missen!

Natasja Veldman

Natasja Veldman, salesmanager Travel/Kids&Teens van Sanoma Media