27 maart 2014

Hoe merkbewust is 50-plus?

Heb je een mening over marketing voor de 50-plusdoelgroep? Meld  je aan voor het rondetafelgesprek van Bindinc. Kenniscentrum. De volgende sessie vindt plaats op 10 april in Hilversum en is kosteloos.

Ook 50-plussers laten hun keuze beïnvloeden door de introductie van nieuwe producten en recensies in tijdschriften en op internet. Ook wordt de Consumentengids er nog graag op nageslagen. In de Marketing Tribune van februari j.l. publiceerde het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) samen met de Consumentenbond een artikel over 50-plussers en hun zoekgedrag naar informatie over producten.

Het Bindinc. Kenniscentrum haalt, behalve uit de eigen onderzoeken, veel informatie uit de NOM Print- en Doelgroepmonitor en de rondetafelgesprekken met communicatie- en marketingprofessionals. Lever een bijdrage: schrijf je in, discussieer mee en wissel ervaringen en inzichten uit in een gezellige ambiance met uitgebreide lunch.

Aanmelding rondetafelgesprek 10 april

Kijk op de site voor verslagen van eerdere rondetafelgesprekken en meld je aan voor het rondetafelgesprek van 10 april.

Contact Bindinc.

Neem voor meer informatie contact op met An Anderiesen, marketing & communicatie Bindinc., via an.anderiesen@bindinc.nl of 035 672 6716.