22 mei 2018

Influencer marketing krijgt een nieuw jasje met The HUB

TheHUB.nl  is live: de nieuwste website voor het influencer platform van Sanoma. Het is een uniek label waarbinnen influencers worden gecombineerd met het enorme bereik en de autoriteit van Sanoma merken.

Al jarenlang is Sanoma dé partij voor creatieve en impactvolle branded content samenwerkingen. Het label The HUB zal adverteerders nog uitgebreider kunnen bedienen rondom alle facetten van influencer marketing: van strategie tot concept, creatie en grootschalige distributie. Hiervoor kunnen externe influencers worden ingezet, maar ook invloedrijke redactieleden, zoals hoofdredacteuren Hilmar Mulder van Libelle en Sara van Gorp van Kek Mama en VIVA Mama. Vervolgens kan deze content worden doorgeplaatst op één of meerdere van de Sanoma merken om een extra bereik boost te genereren en autoriteit op te bouwen, zoals NU.nl, Margriet, Fashionchick en VIVA. Tot slot kan  perfect worden ge(re)target met  de ijzersterke data strategie van Sanoma. Hiermee zorgen we er voor dat de juiste content aan de juiste doelgroep wordt getoond en optimaliseren we het bereik.

Sara van Gorp, hoofdredacteur van Kek Mama, wordt regelmatig ingezet door The HUB: ”Wij bereiken onze fans online en in print op een heel intiem moment: als ze lekker onderuit willen genieten van mooie content. Onze doelgroep heeft een groot vertrouwen in ons en we komen heel dichtbij. Voor adverteerders geldt: in een samenwerking met Kek Mama kunnen zij ook dichtbij die doelgroep komen. Met ons enthousiasme brengen wij merken van partners op een heel natuurlijke manier over op de doelgroep. Dat scoort als een dolle.”

The HUB werkt met een uitgebreide pool aan creatieve bloggers, redacteuren, Instagrammers, YouTubers en andere influencers, waardoor elk mogelijk onderwerp en elke leeftijdscategorie wordt gecoverd. Wij helpen adverteerders met het bedenken van een creatieve insteek voor authentieke content, vervolgens brengen we ze in contact met relevante creators voor de beste match. Werk je al samen met vaste influencers? Dan helpen wij je met het vergroten van het bereik. Zo hebben we al succesvolle crossmediale samenwerkingen gehad met onder andere Unilever, Heineken, l’Oréal, Rijksoverheid en VSM.” Aldus Elise Kop, Productmanager Influencer Marketing bij Sanoma.