27 januari 2016

The Island met succes van start op Net5

Het vernieuwende survivalprogramma The Island is met succes van start gegaan. Er keken 520.000 kijkers naar de eerste aflevering met een marktaandeel van maar liefst 11,6% in de doelgroep 20-54 jaar. Dit is ver boven het zendergemiddelde van Net5 (5,1% in 2015).

Bridget Maasland naar Net5

Deze week werd bekend dat, na Arie Boomsma, ook Bridget Maasland aan de slag gaat bij Net5. In februari brengt zij verslag uit van de Oscar uitreiking in Los Angeles en krijgt ze haar eigen programma genaamd Bridget in Hollywood, waarbij ze bekende en onbekende mensen bezoekt die het gemaakt hebben in de ‘city of dreams’.

Meer duidelijkheid in alles bij Net5

Naast het starten van nieuwe programma’s introduceerde Net5 deze maand ook een nieuw logo en nieuwe vormgeving op de zender voor “meer duidelijkheid in alles”, aldus zendermanager Carter Duong.

Wil je meer weten over de advertentiemogelijkheden bij Net5, neem dan contact op met het salesteam van SBS Broadcasting.