6 april 2016

Jouw product live laten testen op de Libelle Zomer Week?

Van 23 tot en met 29 mei bezoeken ruim 80.000 bezoekers op het Almeerder strand de Libelle Zomer Week. Hettestpanel.nl biedt tijdens de Libelle Zomer Week de mogelijkheid van een live testpanel. Een live testpanel geeft jou de kans de consument bij je product te betrekken en de verkregen inzichten direct te delen via diverse mediakanalen.

Hoe werkt een live testpanel?

In de tent van hettestpanel.nl (van 150m2) staat per dag een product in de schijnwerpers waar 1000 vrouwen het product testen en beoordelen. Vervolgens worden de testers verwezen naar de stand op het terrein waar het product gekocht kan worden. Binnen 48 uur wordt door hettestpanel.nl een samenvatting van de inzichten gemaakt, die gedeeld kunnen worden via de verschillende mediakanalen van Sanoma. Zo krijgt een advertentie nog meer relevantie en daarmee effect.

Hettestpanel.nl neemt alles uit handen. De producten hoeven alleen maar op het afgesproken tijdstip geleverd te worden.

Wat houdt een live testpanel op de Libelle Zomer Week in?

  • 150m2 stand incl. hettestpanel.nl styling met ruimte voor POS materiaal
  • 4 grote op maat gemaakt branding platen
  • Stroom, internet, computers
  • Personele bezetting (9 personen)
  • hettestpanel.nl tasjes om het product mee naar huis te geven
  • Snelle testrapportage via overzichtelijke infographic
  • Project- en stand management

Wil je meer informatie? Mail dan linda.pieters@sanoma.com of neem contact op je accountmanager of het salesteam, 088 556 7777, sales.nl@sanoma.com.