29 maart 2012

Kan dat in tijdschriften? Ja, dat kan!





Hoe opvallend kun je adverteren? Laat je model knipogen. Was ter plekke die vlek weg. Laat via een headset muziek horen. Blaas die airbag op. Waar? In tijdschriften!



Eindeloos zijn de manieren waarop geadverteerd kan worden in tijdschriften. Alle zintuigen kunnen tegenwoordig geprikkeld worden. Met samples kan er geproefd worden. Met geurstrips kan er geroken worden. Geluid erbij? Kan ook. Bewegend beeld? Geen probleem. 3D effecten? Doen we. Je kunt het zo mooi niet bedenken of het kan. En als het niet vandaag kan, kan het morgen. Kijk hier even naar vijf sterke staaltjes in print. En er zijn er nog meer…


Snel spel






Mobiel operator Sonera was in Finland de eerste met 4G, s werelds snelste mobiele verbinding. Hoe maak je dat duidelijk in print? Snel, snelheid… Een snelheidsspelletje dus. Daag jezelf en een medespeler uit en win ook zon 4G verbinding. Met dank aan je tijdschrift.


Zonder die blokjes






QR of augmented reality in tijdschriftadvertenties. Blijft frappant, maar kan het ook zonder die lelijke zwart-wit blokjes? Mooie spread van O Boticario.



Als een magneet






Superwasmiddel ben je. Dirt Magnets. Geen enkele vlek is veilig voor je, als een magneet zuig je ze op. Nu alleen nog overtuigend laten zien in je reclamecampagne. Gelukkig kan in print alles…


Plug & play!






Doel: een muziekfestival promoten, in Brazilie. Middel: een audioboodschap. Medium: de Playboy. Audioboodschap in een tijdschrift? Ja, mini-chip in de cover, headset inpluggen en play…


Airbag Ad






Wat is het USP van de nieuwe Peugeot 408? Veiligheid. Maar hoe laat je dat zien in een advertentie? Juist: by putting an airbag on it!


Nog meer innovaties bewonderen in tijdschriftreclame? Kijk



hier.