27 maart 2014

Kek Mama grootste Parenting glossy

Kek Mama is een groeiende titel, zowel in bereik als in oplage. Kek Mama was al de grootste in de categorie vrouwen 13+, maar ook de specifiekere bereikcijfers die van belang zijn voor de Parenting doelgroep tonen aan dat Kek Mama de grootste Parenting glossy is.

Kek Mama weet binnen zowel de doelgroep ‘Moeders met kinderen 0-2’ (5% stijging: van 52.900 naar 55.600) als ‘Moeders met kinderen 0-4 jaar’ (5% stijging: van 71.000 naar 74.500) nieuwe lezers te trekken.

Groei Kek Mama

Ondanks dat de opvoedbladen het hardst getroffen worden in oplage, groeit de totale verspreide oplage van Kek Mama met maar liefst 25% (van 35.103 naar 43.952 exemplaren). Bijzonder is dat de betaalde oplage een index heeft van 133! Kek Mama groeit van 21.491 naar 28.613 exemplaren.

Met de crossmediale merken Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereiken we maandelijks 3,7 miljoen (aanstaande) moeders. Sanoma heeft hiermee de grootste en meest invloedrijke Parenting community in Nederland.

Bronnen:
NOM Print Monitor 2012-II 2013-I, 2013-I 2013-II
HOI Q4-2012, Q4-2013

Meer informatie over Kek Mama

Susan Stevens
Marketing Manager Kek Mama, Kinderen en Ouders van Nu
Susan.stevens@sanoma.com
088 556 73 26

Emma Aarts
Junior Marketing Manager Kek Mama, Kinderen en Ouders van Nu
Emma.aarts@sanoma.com
088 556 7333