We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Zoeken op onderwerp
Populaire onderwerpen

Alle klantenservice onderwerpen
Bestellen & betalen
Verzending & bezorging
Veelgestelde vragen
Meer informatie over de Belgische woonbladen kan je vinden via de onderstaande links:
Voor vragen over je abonnement kan je telefonisch contact opnemen met onze klantendienst op nummer +32 2 454 29 10 of via het online contactformulier.
Het bedrijf achter de acceptgirokaart, Currence, heeft besloten per 1 juni 2023 definitief te stoppen met de acceptgiro. De reden is dat het gebruik van de acceptgiro flink is afgenomen. Vanaf 1 maart is het niet meer mogelijk om per acceptgiro te betalen, omdat de banken al eerder geen acceptgiro's meer accepteren.
Stap over op automatische incasso
Wilt u gemak en €3,05 korting ontvangen per betaling? Kies dan voor een betaling via automatische incasso. Naast de korting profiteert u van nog meer voordelen:
- Bespaar tijd: u hoeft geen handmatige betalingen meer te doen.
- Voorkom zorgen: uw betaling is altijd op tijd.
- Behoud controle: u kan het geïncasseerde bedrag eenvoudig terug op uw rekening boeken.
Betaalt u toch liever via een overschrijving? Dan ontvangt u vanaf maart een betaalverzoek per post. Hierin staan de gegevens die u nodig heeft om uw abonnementsgeld handmatig aan ons over te maken.
Hebt u nog vragen? Bekijk hier de contactmogelijkheden. Wij helpen u graag verder.
Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van het tijdschrift waarop je je wil abonneren. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze kan je vinden op het plastic om je tijdschrift.
Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Kijk op de opzegpagina voor de mogelijkheden.
Een abonnement opzeggen in verband met overlijden? Klik dan hier.