We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Zoeken op onderwerp
Populaire onderwerpen

Alle klantenservice onderwerpen
Bestellen & betalen
Verzending & bezorging
Veelgestelde vragen
Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van het tijdschrift waarop je je wil abonneren. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze kan je vinden op het plastic om je tijdschrift.
Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Kijk op de opzegpagina voor de mogelijkheden.
Een abonnement opzeggen in verband met overlijden? Klik dan hier.
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.