Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met DPG
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met DPG

Klantenservice DPG Media

Bellen met DPG
Bel 088 - 550 02 50
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wat moet ik doen als de abonnee-werft-abonnee actie niet werkt?

DPG min icoon
DPG plus icoon

Indien het je niet lukt om op de abonnee-werft-abonnee webpagina te komen, dan adviseren wij je om de adresbalk te gebruiken in plaats van Google.

2

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

DPG min icoon
DPG plus icoon

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op bladopproef.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

3

Waar vind ik mijn abonnementsnummer?

DPG min icoon
DPG plus icoon

Deze kan je vinden op het plastic om je tijdschrift.

4

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

DPG min icoon
DPG plus icoon

Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Kijk op de opzegpagina voor de mogelijkheden.

5

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

DPG min icoon
DPG plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.