We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Zoeken op onderwerp
Populaire onderwerpen

Alle klantenservice onderwerpen
Veelgestelde vragen
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op bladopproef.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.
Deze kan je vinden op het plastic om je tijdschrift.
Opzeggen? Het makkelijkst is om ons te bellen om op te zeggen, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen.
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan DPG Media je adreswijziging door, dan verhuist je tijdschrift.