3 mei 2012

Lancering Max Payne 3





Gameontwikkelaar Rockstar Games lanceert de game Max Payne 3 in een exclusieve samenwerking met Sanoma Media en SBS. Naast online aandacht op de grote gamessites maakt het games cluster van Sanoma Media tv content die gekoppeld wordt aan de Meimaand Filmmaand van Veronica. De introductie wordt afgesloten met een uniek Drive-In event in de Amsterdam ArenA.

Van 1 mei tot en met 19 mei wordt er een unieke wedstrijd georganiseerd waarbij een prijswinnaar het Max Payne 3 pakket wint en met 5 vrienden naar de Amsterdam ArenA mag om daar de film Men In Black 3 vanaf een VIP positie te zien. Inschrijven voor deze actie kan op

www.maxpayne3vip.nl

. Gedurende de Veronica Meimaand Filmmaand zijn er unieke specials, onder de naam

InsideGamer TV

, na de hoofdfilm te zien. De vijf minuten durende items belichten de Max Payne 3 game op verschillende manieren.

Onno Bos, Marketing Manager Rockstar Games: Max Payne 3 is een game vol actie en avontuur en verdient een grootse releasecampagne. Sanoma Media heeft de themas van de game perfect weten te vertalen in een mediamix van tv, online en print.

Dimitri Heikamp, Manager Games: De campagne voor de lancering van Max Payne 3 is een echte tailor made oplossing waarbij we onze kracht als mediabedrijf volop benutten en de nieuwe grenzen van Sanoma Media als mediabedrijf opzoeken.


Drive-in Premiere


Op 23 mei wordt de Meimaand Filmmaand afgesloten met de Veronica Drive-in Premiere in de Amsterdam ArenA, waarbij diverse specials en trailers van de game Max Payne 3 op het grote doek wordt vertoond.

Dit evenement, inclusief prijsvraag, wordt gedurende de Meimaand Filmmaand aangejaagd door een crossmediale campagne, waar TV-spots, social media, het online mannen-netwerk van Sanoma Media – met onder andere

www.Autotrader.nl

,

www.Belegger.nl

en NUsport.nl – en Veronica Magazine naast elkaar worden ingezet.