29 maart 2012

Leer aan tafel je doelgroep kennen





Eerst een uitgebreide lunch en dan een rondetafeldiscussie. Over de doelgroep families en gezinsleden. Familie Kenniscentrum nodigt je van harte uit.

Een beter inzicht krijgen in de doelgroep families en haar gezinsleden dat is het doel van deze rondetafelgesprekken. Samen met collega-adverteerders, mediabureaus en marketeers ga je de discussie aan en wissel je ervaringen en inzichten uit. De eerste sessie is al volgeboekt, kies snel uit de andere data:


Rondetafelgesprekken 2012:


– Dinsdag 27 maart = VOL Consumentengedrag 50-plus

– Donderdag 21 juni: Custom Media Verenigingen.

Uitsluitend voor professionals uit deze branche

– Donderdag 13 september: Consumentengedrag 50-plus

– Donderdag 27 september: Consumentengedrag families

– Dinsdag 11 december: Consumentengedrag 50-plus





Let op: het aantal plaatsen is beperkt!


Opzet


Alle deelnemers zijn gelijk, je mag vrijuit spreken, zonder voorwaarden of verplichtingen. De sessie begint met een lekkere lunch waarbij je kunt kennismaken met elkaar. Daarna volgt de discussie. De groep bestaat uit circa tien personen uit het marketing-, onderzoeks- en adverteerdersveld.


Programma


12.00 uur: lunch

12.30 uur: rondetafelgesprek

15.00 uur: afsluiten en gelegenheid om na te praten.

Locatie: Hilversum

Een deskundige op het gebied van familie- of 50-plusonderzoek begeleidt de discussie.


Twee stellingen


Elke deelnemer wordt gevraagd vooraf twee stellingen aan te dragen. Die vormen het vertrekpunt van de conversatie. Stellingen focussen de aandacht en stimuleren de discussie.


Custom Media


Bindinc. Custom Media organiseert ook rondetafelgesprekken, maar dan specifiek voor de goede doelen- en verenigingenbranche. Er staat dit jaar nog een sessie gepland op donderdag 21 juni, onderwerp:

Loyaliteit door communicatie binnen de verenigingenbranche.

Bart Kleijn, client director bij MediaTest en deskundige op het gebied van goede doelen- en verenigingenonderzoek, begeleidt deze discussie.


Even kijken?


Lees voor een impressie het

verslag

van het vorige rondetafelgesprek of bekijk het korte

filmpje

van het Custom Media RTG.