26 maart 2012

Libelle helpt vrouwen op en aan de iPad





Weekblad Libelle start vandaag met een bijzondere abonnee-actie. Nu er een nieuwe versie van de iPad uit is, ziet Libelle hierin het uitgelezen moment om deze op een laagdrempelige manier aan te bieden aan vrouwen in Nederland. Een tweejarig abonnement op Libelle wordt gecombineerd met de nieuwste iPad.



Het merendeel (64%) van de iPad-bezitters is nog steeds man. Onderzoek wijst echter uit dat steeds meer vrouwen gebruik maken van de iPad.*

Hoofdredacteur Franska Stuy: Het leek een handige kruising tussen computer en iPhone, maar al snel vond ik het ook het leukste speelgoed sinds mijn eerste Barbie. Gelukkig heeft mijn man er zelf eentje. Bij vrienden zie ik dat het hele gezin erom vecht.


Innovatief aanbod


In haar Libelle Academy biedt Libelle de lezeressen de workshop Haal alles uit je iPad! aan. En op Libelles website staan ook videos waarin adjunct-hoofdredacteur Maureen Belderink het gebruik van de iPad toelicht. Het iPad-abonnement en de workshop vormen een nieuwe toevoeging aan het innovatieve aanbod dat Libelle vrouwelijk Nederland presenteert.

Zo zijn er al een

Libelle groen app

en een

Rode Kater app

voor de iPhone beschikbaar en volgt er binnenkort een iPad app. Ook groeit Libelle dagelijks op social media als Facebook en Twitter, door het bieden van unieke content en producten in de Facebookshop.

*Bron: Sanoma Media Research & Insights